[TI] Hoe hinnikt jouw tinker?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whoops1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 20:31

Puk hinnikt altijd als ik op de wei/stal aankom.
Echt zo'n hinnikje van hee daar ben je weer!
Heel grappig.

Ik zal is opnemen hoe hij hinnikt.
Al weet ik niet hoe, maar verzin er wel wat op!

Caballo77

Re: Hoe hinnikt jouw tinker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:14

Pellie schreef:
coupje en malone, nieuwe tinker-o-fielen op bokt? hebben jullie al foto's in de verzameltopic van tinker rassenpraat geplaatst? *nieuwsgierig*

Een beetje nieuw; ik lees meestal alleen mee. En ik ben er pas sinds kort achter dat er een subforum is voor tinkies . Ik zal een op zoek gaan naar dat verzameltopic. Kan wel even duren, ben niet zo handig met die dingen . Als ik het gevonden heb. zal ik wat fotootjes plaatsen !!

Caballo77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:30

Ja gevonden!! Ik heb twee foto's geplaatst!!

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 23:01

Lowara murmelt eigenlijk 99% van de keren een soort zacht huhuhuhu met van die trillende neusgaten.
dit doet ze trouwens wel consequent ALTIJD als ze je ziet. dus als je 20X naar haar toe loopt binnen een minuut, dan murmelt ze ook 20 keer naar je.
Haar hinnik ( die ze echt zelden laat horen) is onwijs hoog en een beetje tjah.. wijverig. en dat terwijl mijn kleine ranke C pony'tje een hele lage harde hinnik heeft

Arwen heeft een normale hinnik, gewoon normale toonhoogte. wel een flink harde trouwens, je wordt superdoof als je ernaast staat en ze begint ineens.

twist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 08:49

ik heb een ruin van 8 en die maakt een geluid van een
merrie in hoge noot
echt geen gehoor net een homo
maar ik hou wel van hem hahhahaha

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 09:44

Tivoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 12:37

Wat lief roosa!!!!

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 15:51

de begroeting in mensen taal" Heyyyyy iemand die me naar land brengt" al had de kerstman er gestaan

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 21:37

Mijnes heeft een lage hinnik. Ze doet het niet veel maar ik smelt dan meteen. Ik heb 1x meegemaakt dat we in het bos haar weidegenote tegenkwamen die weer op weg was naar de wei en Sox en ik gingen nog verder op rit. Toen ging ze echt blèren in het bos, ik schaamde me dood.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 10:11

Pfoee, ze zit er een beetje tussenin, qua hoogte en lengte. Meestal een korte harde hinnik.

Ze hinnikt lager als de meeste tinkerhengsten die ik ken (behalve Offspring, die hinnikt bijna grommend, laag), maar hoger als de meeste KWPN-ers.

Heb wel op een filmpje staan hoe ze hinnikt. Wel koptelefoon op of boxen aan
Afbeelding

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 10:19

wahahahahah dianne grommed laag

* kruipt weer op stoel

_Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 19:15

Hmm vandaag heb ik het eens goed kunnen onderzoeken .. Ik ging rijden en hij stond nog vast voor de poetsbeurt. Maar 1 van de paarden uit zijn kudde ging terug. Dus hinnikte hij. Met een schel piep stemmtje niet echt mannelijk.. Onder het rijden had ie dus een bit in. Weer 1 van de paarden uit zijn kudde ging terug. En weer ging ie hinnike naja een poging tot. Het kwam er niet eens uit haha... af en toe een klein piepje je hoorde wel de aanzet van de hinnik maar het ging er niet uit.. Dus tja mss heeft ie dat wel te danken omdat ie ruin is Ik weet het neit.. je hoort welles dat jongetjes werden gecastereerd om die hoge stemmetjes te behouden bij het zingen. Dus tja wie weet houden ze dan hoge piep stemmetjes haha Vind het wel grappig

tinkerabc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 14:03

Rebel doet ook altijd als ik aan kom lopen: hu hu hu hu....
Echt zo lief...

En af en toe dan hinnikt ze echt heel hard en hoog. (soms schrik ik daar zelfs van, omdat ze dat dan vaak tijdens het rijden doet )

jorretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:22

mijn vorige verzorgtinker hinnikte ook heel hoog en best lang, maar dat was een merrie van pas 2.. maar kon het herkennen uit duizenden en het shetje daar op stal hinnikte ook vrij hoog, maar dat was nog lager dan de tink

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:29

Tosca hinnikt altijd heel laag, echt zo'n bas-stem.
En als ik ga voeren blijft ze de hele tijd uhuh "hinniken" zeg maar. Is echt superlief!
Ik heb haar nog nooit hoog horen hinniken eigenlijk.