Echt zo'n hinnikje van hee daar ben je weer!
Heel grappig.
Ik zal is opnemen hoe hij hinnikt.
Al weet ik niet hoe, maar verzin er wel wat op!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pellie schreef:coupje en malone, nieuwe tinker-o-fielen op bokt? hebben jullie al foto's in de verzameltopic van tinker rassenpraat geplaatst? *nieuwsgierig*
. Ik zal een op zoek gaan naar dat verzameltopic. Kan wel even duren, ben niet zo handig met die dingen
. Als ik het gevonden heb. zal ik wat fotootjes plaatsen
!! 

de begroeting in mensen taal" Heyyyyy iemand die me naar land brengt"
al had de kerstman er gestaan
.. Ik ging rijden en hij stond nog vast voor de poetsbeurt. Maar 1 van de paarden uit zijn kudde ging terug. Dus hinnikte hij. Met een schel piep stemmtje niet echt mannelijk.. Onder het rijden had ie dus een bit in. Weer 1 van de paarden uit zijn kudde ging terug. En weer ging ie hinnike naja een poging tot. Het kwam er niet eens uit haha... af en toe een klein piepje je hoorde wel de aanzet van de hinnik maar het ging er niet uit.. Dus tja mss heeft ie dat wel te danken omdat ie ruin is
Ik weet het neit.. je hoort welles dat jongetjes werden gecastereerd om die hoge stemmetjes te behouden bij het zingen. Dus tja wie weet houden ze dan hoge piep stemmetjes
haha Vind het wel grappig 
)