Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Hé mabellean klopt t dat je met je tink ook op voorkant van het ics blaadje hebt gestaan?! en maak(te) jij daarvoor ook van die tekeningen op de rastoelating?
ook lekker veel haar jou tink en ook vosbont (toch?!)
en gewoon blijven promoten dat western of wellicht zelf iets proberen te organiseren
mabellean schreef:Citaat:Hé mabellean klopt t dat je met je tink ook op voorkant van het ics blaadje hebt gestaan?! en maak(te) jij daarvoor ook van die tekeningen op de rastoelating?
ook lekker veel haar jou tink en ook vosbont (toch?!)
en gewoon blijven promoten dat western of wellicht zelf iets proberen te organiseren
Ja dat ben ik.Mooi he zo`n vosbonte blijf er verliefd op.
mabellean schreef:Helaas maar kent is niet vosbont.Kent heeft namelijk een donkere vlek op zijn bil.Ik heb kent meerdere malen bij toon van dicht bij gezien en hij is niet vosbont.
moonie schreef:ik doe waarschijnlijk ook mee met moonlight
kiss schreef::D Wordt trouwens een gezellige drukke boel, als ik het zo bekijkt, we hebben al heel wat aanmeldingen.
Alles is geregeld, behalve het weer!
Als iedereen nu hard wil duimen voor lekker weer, dan komt het helemaal goed.
![]()
tot 18 juni
xingridx schreef:kiss schreef:Wordt trouwens een gezellige drukke boel, als ik het zo bekijkt, we hebben al heel wat aanmeldingen.
Alles is geregeld, behalve het weer!
Als iedereen nu hard wil duimen voor lekker weer, dan komt het helemaal goed.
![]()
tot 18 juni
ja alleen met de aanmeldingen van de woltershof krijg je de startlijst al haast vol![]()
maar heb er zin in! word nog wel even oefenen met Santana