Vind het wel wat stom en lastig dat we niet zoals andere jaren een mooie dagindeling krijgen (daarop staat dan om welk uur je voor welke categorie aanwezig moet zijn
) maar gewoon de hele dag moeten komen. Zie niet waarom ik met een paard voor sectie C, die niet eens kans maakt om dagkampioen ofzo te worden (nouja dat denk ik
gezien de concurrentie) de hele dag moet aanwezig zijn. Is voor mijn paard nu niet echt een leuk uitstapje 
(laat het dus duidelijk zijn dat ik het niet leuk vind, maar wel vanaf 10u tot 17u zal aanwezig zijn, maar eender hoe in westdorpe wordt verlangd: mét veulen kom ik daar niet zo'n hele dag rondhangen!)
Vind het trouwens ook niet erg makkelijk: hoe weet je dan in godsnaam wanneer je aan de beurt bent?
Andere keren kon ik met paarden aan de vrachtwagen staan wachten (daar zijn ze meer op hun gemak en is het rustiger) en gewoon als het tijdstip naderde richting keuringsring trekken (ik neem dan gerust enige vertraging voor lief! daar zit ik helemaal niet mee!) Nu moet je dus met paard de hele dag daar paraat staan ofzo?
't Is nu omdat Henk Lamein hier ook kijkt dat ik het hier neerzet, anders had ik het wel aan marijke via mail gevraagd

fktje: droog is het belangrijkste
zo warm als vorig jaar hoeft het voor mij niet te worden
Moet wel rond 15.30 weer terug... 

sunglasses needed als je niet blind wilt worden door naar haar te kijken 
, Fjordkootje wel