Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ze heeft dus nogal wat rommel in d'r lichaam zitten. goed dat ze naar utrecht gaat, hoop dat ze snel iets vinden tegen deze ellende.
riona schreef:Hè, waarom geen snert? Okee, dan toch wel een massage als ik terug kom. Ik rij namenlijk nooit zo lang, hihihi. En ik ben nogal een watje buiten. Nou gaat mijn vriendin ook mee en dat is een nog grotere watje gelukkig gaat Corina ook mee want die heeft ervaring en de rust. Hihihi. We hebben er echt zin in en ach 16 graden, mij hoor je niet klagen.
Gaat Pipi bij Riona of Claire in de trailer? Of nemen wij wel beide dames mee?
beantsje schreef:Tja, ik heb nog niet de uitslag op papier, en niet alle streptokokken zijn erg en het zit natuurlijk alleen uitwendig (gehoorgang). Ze is op zich kerngezond en heeft 'alleen maar' jeuk waardoor ze haar hoofd schudt.
Alleen de kliniek weet nu niet meer wat ze moeten doen. Daarom zijn we nu naar Utrecht doorverwezen. en zelfs daar vinden ze ons een uniek geval...
In ieder geval jullie heel veel plezier gewenst. ik zal aan jullie denken...![]()
Zal ik anders nog even komen kijken bij de nazit ofzo?
We hebben nu al pret laat staan als we gaan rijden, m.a.w WE HEBBEN ER ZIN IN
Maar een broodje kaas vind ik ook heerlijk.
. Lust ik ook . En hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Hmmmm, IJs, da's wel héél lang geleden, lust ik ook! Maar ben meer van het hartige type eigenlijk
aan je doorgeven met hoeveel we komen of is dit voldoende???
... want ehh daar had ik nu toch echt even voor bedankt!
).
).

Het weer is goed. De paardjes vinden het leuk. En ik, ik neem nog een valdispert (grapje).