Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fjordkootje schreef:www.deverkoper.nl verkoopt allerlei accu's.......

Trea schreef:Mmm das wel balen, ook ik zal er dan niet bij kunnen zijn
wil best taxi spelen hoor 
Wil het niet missen!Bonte schreef:He, bij Rien heb ik ook al een aantal spullen besteld en gehaald. hij woont bij mij in de buurt, dus kan het ophalen![]()
heb jij daar ook spullen vandaan??
Katingka schreef:Trea schreef:Mmm das wel balen, ook ik zal er dan niet bij kunnen zijn
Als vervoer je probleem is moet je even een gil gevenwil best taxi spelen hoor
Ik ga super mijn best doen het werk die dag uit handen te geven en aanwezig te zijn, waar het ook isWil het niet missen!
gr Danielle
Trea schreef:Ey misschien hou ik je daar wel aan, moet er nog ff over nadenken![]()
De pa van je toekomstige mooie merrie, hoog op de benen, met zwarte staart en veel behang veulen zal er niet bij zijn tijdens de show![]()
Gr Trea

Ik hoor het wel.
naja././
Dus als Fayette niet kegelt vlak voor de hengstenshow dan kom ik waarschijnlijk ook gewoon langs en aan
kzou wel heel graag willen gaan, bent tot nu toe bijna elk jaar gegaan... zou ik misschien met iemand mee kunnen rijden??
Esme_27 schreef:Ik kom ook hoor! Is werkelijk een rot eind rijden maar ik móet daar natuurlijk bij zijn!