Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

snowdon schreef:Je mag zeker niet bitloos meedoen??
Supertje schreef:Drunen is voor mij een stuk beter bereikbaar dan Wehl, daar moet ik wel iemand voor kunnen regelen om te rijden
Ik wil zelf wel met de dressuur meedoen, springen ook,
maar als Lisette dat wil doen dan mag zij springen.
Ringsteken heb ik een aantal keer gedaan, maar nog nooit met Jordy. Lijkt me wel heel gaaf, maar dan wil ik wel vrijwilligers om hem te vangen als hij besluit aan de kletter te gaan en ik eraf donder

Supertje schreef:Ooo als het ringsteken gewoon met zadel kan dan is het met Jordy geen probleem denk ik. Met zadel krijg ik hem wel weer stil mocht hij gaan rennen na een paar honderd meter![]()
Zonder zadel maak ik me er alleen zorgen over dat ik weleens onvrijwiliig zou kunnen afstappen. Als hij gewoon rechtuit zou rennen was het nog niet zo'n probleem, helaas heeft hij de neiging de meest onmogelijke bochten te maken als hij aan de kletter gaat
ken dat van meerdere tinkers --> afdraaien/bochten enzo zijn op een of andere manier interessanter dan rechtdoor
heb dat bij andere rassen nog niet zo meegemaakt
Vooral in een bak geeft dat leuke effecten, zeker als het druk is..... Hij rent niet over de hoefslag zodat andere mensen ook nog kunnen inschatten waar hij heen gaat, nee hij moet zoveel mogelijk bochten maken in verschillende richtingen. 
zie t al voor me ....
dobbel schreef:zelde hier voor mij grid

(geintje) Shayla schreef:Het lijkt me echt heel leuk om mee te doen
Misschien met een beetje geluk dat het gaat , maar ik ga mezelf nog niet enthousast maken
Tenzij iemand een "leen tinker" heeft(geintje)
snowdon schreef:Bladel? Het is in Drunen!
Leonoor schreef:Shayla schreef:Het lijkt me echt heel leuk om mee te doen
Misschien met een beetje geluk dat het gaat , maar ik ga mezelf nog niet enthousast maken
Tenzij iemand een "leen tinker" heeft![]()
(geintje)
mmhz, bladel valt nog aan te rijden.
Baggio heeft dan een soort van vakantie, Ilona is heel druk. Zou het best leuk vinden om met hem er naar toe te gaan. Vervoer valt wel te regelen lijkt mij.
Denkt er nog even diep over na.
Als ik ga, mag je Baggio wel lenen hoor
maar om Shay , even kijken hoe ze loopt als het beter weer is.
Heel aardig van je !
Citaat:Hihi ik Baggio lenen Heel aardig van je !
Maar neem je dan ook een trap voor me mee ? Anders kom ik er niet op