Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mazzel-meid schreef:Ik vind het echt zó stoer dat jullie officieel starten met jullie Tinks!
ik heb zelf een tijdje geholpen op wedstrijd met KWPN'ers en als er dan ergens een koudbloed liep werden die meteen als karreknollen afgedaan.
Zelf lijkt me het ontzettend leuk om officieel te starten ooit in de toekomst, als het rijden iig een beetje soepel gaat. (en dat duurt vast nog wel even)
Maar de opmerkingen van anderen weerhouden me er toch wel een beetje van...
Mazzel-meid schreef:Ik vind het echt zó stoer dat jullie officieel starten met jullie Tinks!
ik heb zelf een tijdje geholpen op wedstrijd met KWPN'ers en als er dan ergens een koudbloed liep werden die meteen als karreknollen afgedaan.
Zelf lijkt me het ontzettend leuk om officieel te starten ooit in de toekomst, als het rijden iig een beetje soepel gaat. (en dat duurt vast nog wel even)
Maar de opmerkingen van anderen weerhouden me er toch wel een beetje van...
Citaat:Een sticky maken is, in de ogen van het modteam, niet nodig.
Men kan losse verslagen gewoon plaatsen in losse topics op TI en daarin ook bijhouden hoe de scores staan.
mamauba schreef:Leuk topic. Ik neem even een abo. Misschien ook leuk om na de wedstrijden even te vermelden hoe het ging i.p.v. de eventuele winstpunten door te geven. Wil die verhalen wel lezen.