*ga er nu niet uitgebreid op in, doe ik vanmiddag, m'n paardje moet eten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
bouw)
Ik heb hem toen gereden in de bak, en toen wilde hij al alleen maar rennen. Ook nog naar buiten geweest met hem, waar hij weer omdraaide en aan de kletter ging. Maar daardoor donderde ik nog steeds niet van mijn roze wolkje af, ik dacht dat dat wel op te lossen zou zijn met een beetje goede opvoeding.
Ik heb ze nog niet allemaal gelezen. Maar de meeste wel. En ik ben heel erg blij dat er meerdere zijn die wel eens twijfelen. Ik weet dat een band moet groeien want die komt er niet vanzelf. Maar ik heb bij een aantal paarden gehad waar ik al heel snel een band mee had en daar had ik ook het gevoel bij dat ze ook echt van mij hielden zou ik maar zeggen. Bij loeka heb ik dat niet zo hij is nog echt zo'n klein kindje eigenlijk
Niet erg natuurlijk. Maar eerst voelde ik dat er wel wat was maar nu heb ik dat weer minder. Ik denk dat het ook gewoon tijd wordt dat ik verder met hem ga in trainingen zou ik maar zeggen. Dus longeren en daarna in rijden. Ik denk dat hij zich ook gewoon een beetje verveelt. Maar echt ik ben wel opgelucht dat ik niet de enige ben met dit gevoel. Want ik was al bijna van plan om dit met me ouders te bespreken omdat ik zo ontzettend twijfel. Maar ik wacht er nog even mee.
). Ondanks dat ze van zichzelf niet 1 van de makkelijksten is, begon ik me wel op een gegeven moment te beseffen dat een groot deel van de problemen door mijzelf veroorzaakt en verergerd werden, ik was gewoon te lief en durfde haar nooit consequent aan te pakken.
) en neem haar advies nog steeds ter harte. Ik heb inmiddels wél ontdekt wat, en hoe moelijk het af en toe ook is, ik probeer er aan te blijven werken.
Tinkermuts schreef:alhoewel ik nog wel even zoiets had van, tjee, wat heb ik nu toch gekocht......
? Sharmila schreef:Ik twijfel niet aan hem eigenlijk, maar meer aan het hele paardengebeuren. Ik kan nooit iets leuks kopen of leuks doen, op mezelf gaan wonen omdat al mijn geld naar hem toe gaat.
Maar ja ik wil hem ook niet kwijt.
Vind ik eigenlijk best poedersuiker om zo te zeggen......
een EIGEN pony
paard aan huis
vader die meegaat naar wedstrijden en les
eigen trailer en grote auto
, maarja ik was ook niet echt van plan om iets te kopen en heb dat wel gedaan
geen twijfel hier ...