Tinkermuts schreef:Ik vind Boris een erg leuke hengst en top dat hij zo goed presteert in de dressuur.
Heb een hele dag over dit topic na lopen denken en wil toch heel graag even wat kwijt erover,
als eerste, Ik heb er helemaal geen probleem mee dat er een leuk topic over een hengst geopend word door een ander, ook heb ik er geen probleem mee dat een andere hengstenhouder dan haar/zijn mening geeft, positief of negatief.
Zelf zou ik geen negatief commentaar geven, maar dat ben ik en niet in dit geval Nadine, ook vond ik het commentaar nu niet echt heel negatief om je zo over op te winden.
Maar als in dit geval Hanneke hier wel een probleem mee heeft is dat natuurlijk haar goed recht maar zij zit in de FTC en promoot op deze manier (onbedoeld) wel een hengst.
Dat vind ik dan echt met twee maten meten, als je een topic opent is er risico op negatief commentaar, en ik denk niet dat je een hengstenhouder kan verbieden om dit te doen terwijl je zelf dan ook niet op de juiste manier bezig bent.
Ook de opmerking van dat Nadine zelf haar hengst aanprijst is erg jammer, als ik naar mijzelf kijk doe ik altijd mijn best en steek er aardig wat centjes in om Chuckie te promoten, laten zien enz. noem maar op,
het is eigen keus van andere hengstenhouders om dat niet te doen, wat uiteraard jammer is.
Maar goed, wat ik bedoel is dat ik er persoonlijk allemaal geen probleem mee heb,
maar meet NIET met twee maten.
Jij zegt precies wat ik bedoelde,