Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Soxje schreef:Het is een ICS goedgekeurde dekhengst.
Esme_27 schreef:Soxje schreef:Het is een ICS goedgekeurde dekhengst.
Ja dat betekent voor mij niet zoveel helaas. Kijk als een hengst alleen ICS is gekeurd dan is dat prima, kan ik zelfs nog overwegen daarvoor te kiezen. Alleen als een hengst afgekeurd is bij het NST zegt dat echt wel iets vind ik zelf. Dan ga ik er dus niet mee fokken. En dat is jammer, want het is een erg leuke hengst.
Pellie schreef:als dat zo is idd, dan is het wel mooi om helder te krijgen of hij aangeboden is geweest bij het NST en waarom hij afgekeurd is.
Citaat:Mindere waarden houden niet in dat deze hengsten geen merrie drachtig kunnen maken, maar te lage percentages en waarden zullen zeker voor de toekomst een bedreiging kunnen zijn.
Pellie schreef:thanks!
en wat houdt ongeveer dit in?Citaat:Mindere waarden houden niet in dat deze hengsten geen merrie drachtig kunnen maken, maar te lage percentages en waarden zullen zeker voor de toekomst een bedreiging kunnen zijn.
Soxje schreef:Ik wil een hengst met een goed karakter en uitstraling. En zo denken veel merriehouders erover. Tenzij je misschien fokaspiraties hebt voor de handel vanuit het NSvT. Dan ligt de zaak anders.
Ik ben ook geen voorstander van dat gescan en opvoelen, brrrr. Ben nog in hart en ziel een ouwe hippie denk ik
Baas in eigen buik en we zien het allemaal wel. riona schreef:Ik vind het nu wel erg verwarrend worden. Want in die link staan ook de hengsten Cochise en Ryon O Malley. Ook die zijn afgekeurd. En ik lees nu net in een ander topic wat voor een pracht hengsten dat zijn bij het ICS???? Ik volg het niet helemaal meer. Vind Rocky Mountain prachtig en als nu eindelijk mijn huis eens verkocht wordt en de paardjes naar huis kunnen dan wil ik daar zeker een veulentje van. Alhoewel ik Baxter ook prachtig vind. Weet nog niet zoveel van de hengsten van het NSvT af. Heb wel al hele mooie op dit forum voorbij zien komen.
Soxje schreef:Ik ben ook geen voorstander van dat gescan en opvoelen, brrrr. Ben nog in hart en ziel een ouwe hippie denk ik Baas in eigen buik en we zien het allemaal wel.
Soxje schreef:De zigeuners hebben nooit sperma getest en er zijn prachtige tinkers door hen gefokt