Monique_2 schreef:HannekeS schreef:Ehh, wat bedoel je hier precies mee? Toch niet dat ik mijn FTC-lid zijn 'misbruik' om veulens te verkopen? Want dat is dus pertinent niet waar. Nergens op mijn site staat dat ik in de FTC zit en de telefoon neem ik op met Mathilde Hoeve dus denkt iedereen die hier naar paarden komt kijken dat ik zo heet![]()
![]()
Dus ehhh, geen gekke dingen de wereld in helpen graag![]()
![]()
![]()
Bel maar eens met een grote stoeterij in het zuiden van het land en vraag maar eens naar hun prijzen. Het zal je verbazen!
Mijn reactie was niet zozeer op jou persoonlijk bedoeld. Ik wil geen gekke dingen in de wereld te helpen..
Door de regel weet ik wel wie welke bedragen voor hun paarden vragen. Denk wel dat ik weet welke stal uit het zuiden jij bedoelt, en ja de bedragen zijn niet misselijk. Maar nogmaals vragen staat vrijTis wat de gek ervoor geeft.
Echter is het wel zo; "wie het dichtst bij het vuur zit, warmt zich het hardst".
Het scheelt idd wie zo'n paard te koop aan bied en waar je woont. Zelf woon ik niet gunstig, dus ik heb het idee dat heel veel mensen alleen al afhaken vanwege de afstand. Die prijzen in het zuiden ken ik ook, maar zij hebben in de loop der jaren ook een prima reputatie opgebouwd. Die heb ik niet, heb ook geen stoeterij, heb er af en toe maar 1 te koop en krijg gewoon die bedragen niet voor mijn paard.......
Maar als ik uit de kosten ben, ben ik al te vreden hoor
En voor niks gaan ze hier niet weg, want ze zitten me ook niet op mijn rug. Heb nu waarschijnlijk 2 hengstveulens verkocht en heb er in mijn ogen een prachtig bedrag voor gekregen.
Maar 2.000,-- Euro of meer voor een halfjarige zal ik nooit geven. Ik geef zelf dan liever 3.500,-- of 4.000,-- Euro voor een volwassen dier.....
Mijn mening!!

) tot overeenstemming gekomen over de verkoopprijs.
).