Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Soxje schreef:Hm, ik ben in de begintijd ook eens van mijn tinker gelanceerd, ook een tinker blijft een paard. (Ik had toen geen cap op..). Maar de meiden van de kwpn'ers bij mij durven het bos niet in, en de Parelli-dame met d'r half-Arabiertje ook niet. Dus blijf ik over met mijn tinker, en wij gaan wèl altijd naar buiten. Ze heeft ook d'r kop er weleens op hoor met wat gesnuif maar ik zeg dan altijd maar "niet zo aanstellen, doorlopen" en ze doet het wel. Er zijn verschillende handelstallen van tinkers, bij jou in de buurt zit ook de Bonte Parels (Zenderen). Ik zou gewoon op Marktplaats blijven kijken, en af en toe eens een blik werpen op de websites van de tinker-handelstallen. En op Bokt bij Eenmaal Andermaal blijven neuzen. En geduld hebben
Citaat:Vosbont/bruinbont of driekleur..
Bombproof. (het liefst) breed met veel behang.
Papier is niet belangerijk. Puur recreatie.
Ik had zelf tussen de 150 en 160 in mijn hoofd...
Gewoon geen 3000 euro of meer betalen
maar lager kan dus ook mits dat dus in breedte/diep lijf en stevige benen gecompenceerd wordt
--> wel vind Wim al zijn paarden geweldig, leuk en lief
dus je moet wel zelf ontdekken of jij dat ook vind
)
dat was ook erg prettig.
heb er al genoeg gezien die aan je omschrijving voldoen, maar die waren ook snel weg --> daardoor wellicht ook nog steeds die prijsstijgingen ...
maar als t echt klikt dan komt dat goed 
grid schreef:
Kanters idd leuk adresje--> wel vind Wim al zijn paarden geweldig, leuk en lief
![]()
![]()
(die Hetty t leukst vind zijn meestal de echte schatjes)
En kennis mocht ook vaker terugkomen en uitproberen enzodat was ook erg prettig.
effe offtopictinkert_tje schreef:grid schreef:Kanters idd leuk adresje--> wel vind Wim al zijn paarden geweldig, leuk en lief
![]()
![]()
(die Hetty t leukst vind zijn meestal de echte schatjes)
En kennis mocht ook vaker terugkomen en uitproberen enzodat was ook erg prettig.
hahaha inderdaad dat is wel waar wat je zegt wim vind ze allemaal helemaal geweldig hihi![]()
vind ik altijd zo mooi om te zien whaha
vind ik dus ook prachtig en hij geniet zó van elk paardje

lijk wel een fanclub
Indezz schreef:Die tinkertaxaties vind ik echt niet reeel. Daar moet je nooit vanuit gaan. Je zult zelden meer dan 3.500,-- Euro krijgen voor een tinker, of je moet een topper hebben....
Persoonlijk vindik 3.500,-- een maximaal bedrag voor een tinker. Voor dit bedrag moet het wel een mooie zijn en helemaal 100% ingereden zijn en verkeersmak....... Anders vind ik het gewoon te veel.....
Maar dat is mijn persoonlijk mening hoor