even serieus...
reageer even in een moktopic, serieus
reageer even in je Baloe te koop topic, serieus
In een ITP topic, serieus
en zo nog 2, dan zit je aan de 50!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Indezz schreef:Tja, op zich geeft het wel een stukje bescherming. Maar als iedereen toch nog gewoon mee kan lezen maakt het eigenlijk denk ik ook niet veel uit....

Dan aanmelden via de link in dit topic : viewtopic.php?f=34&t=83093 En dan kan je weer gewoon meekletsen 
Indezz schreef:Het rare is wel dat dat nieuwe meisje bij tinkerpraat maar 33 posts heeft en je moet er 50 hebben. Hoe komt zij er dan op? Dat vind ik wel vreemd hoor....
En ik zit 'al' op 73 of zo...
) Zoals ik dacht dat het was :
Maya schreef:Indezz schreef:Tja, op zich geeft het wel een stukje bescherming. Maar als iedereen toch nog gewoon mee kan lezen maakt het eigenlijk denk ik ook niet veel uit....
Wegens de situatie van een tijdje terug is het topic inderdaad hieromwege verzet naar de HK
toen kwam dus de eerste tendens van Tinkerpraat moet terug naar de HK dat was de aanleiding, zo bedoelde ik dat 
Maar ben niet 100 percent zeker. HannekeS schreef:Alleen om die ene persoon? Ik heb zo'n donkerbriun vermoeden dat die niet meer reageert. Het is bij een aantal mensen bekend wie het is: taalgebruik, wijze van reageren, tijdstip van reageren. En nog een aantal puntjes.
Haha, zul je zien dat hij juist nu toch weer reageert.
Ze verdienen geld hoor die HA. T'is geen hobby wat ze uitvoeren....
jacky2 schreef:Hoi,
Indezz ik dacht al waar ben je nou,je reageerd niet op mijn overwinning !![]()

sjietaah schreef:Indezzz je hebt 296 posts.. Dat bijna 6x meer dan 50..
Ik ga niet van het subforum af hoor. Hou niet van dat heen en weer geswitch, krijg er een muisarm van 
.. heb je weer een paar posts te pakken

fjordkootje schreef:Je gaat qua officiele posts net zo langzaam als het paard uit je avatar
Ik voel me verloren en verdwaald in de HK.........
Op andere posts reageren buiten het Tinkersubforum.... ik heb er ook last van, ik weet hoe het voelt, Indezz.