Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).
) denk ik dat het best lastig gaat worden om een in Nederland gefokte kleine/zware Cob te vinden....Soxje schreef:Wie rijdt er bv wedstrijden op bijvoorbeeld M-niveau? Dus ook bij de grais???
en die heeft niet echt uitzonderlijke gangen of iets spectaculairs of zo
en de Kring (uden/den bosch) is eigenlijk best sterk --> ook voor mindere KWPNers soms moeilijk door te komen

hij/ zij moet dan denk ik wel lekker leergierig zijn en een ruiter hebben die dat ook echt wil!
, maar zij wordt altijd té zenuwachtig voor wedstrijden dus traint alleen en brengt hem nooit uit, is niet haar ding 
dus ben benieuwd --> winnie kan t wel
en nu moet zij hem nog goed leren aanvoelen enzo en dan kom maar op
)
, die kan t denk ik wel --> alleen nu ik nog
--> ca 1.50m/ 1.55m met mooie rondingen en mooie brede boeg met veeeeeel haar en leuke gangen
sorry voor mijn lange verhaal
Soxje schreef:Ja, da's waar. Als hij in de M komt is het ook gebak waard!! En dat voor een grai die richting cob gaat (of zelfs vanner?)
), reageer ik ook even 
)
) ik vind het dus meer op echte kruizingen lijken, al bestaat de tinker voornamelijk uit kruizingen. Maar we zijn juist bezig toch om weer "meer" tinker te krijgen, lijkt mij...
Maar dat is wel mijn droom hengst, van hoe de tinker eruit dient te zien. Maar weer, dat is mijn mening he
Dus als er iets ingekruist moet worden, om meer tinker te krijgen, dat moet dan maar. Al zou ik het liever zien, dat het met alleen tinkers gebeurd (maar dat is niet altijd mogelijk helaas) Teuntje111 schreef:snowdon schreef:En jaren terug was er iemand op Tinkerwereld enzo.. met het paard Easter, weet niet meer of dat een merrie of een ruin was, maar dat was ook een Drumhorse!
Zal ik je eens wat geks vertellen?? Met deze man heb ik maanden online computergames gespeeld, Call of Duty(Toen ik nog geen paard had wel te verstaan, nu heb ik geen tijd meer voor gamen) We speelden in een "war-clan", met een stuk of 20 man. Hij heet Hans, mooi paard is Easter! Hij had een site over hem, maar die is uit de lucht, net als Hans zelf btw, lang niet meer gesproken.. Paard is ruin dacht ik.
Ik zelf hou van zware cobs, zou ook zeker willen dat veel behang en stevig en kort gebouwd er zeker in zou blijven!

Citaat:Maar dat is mijn mening uiteraard, ik heb gewoon niks met scudders of Grai, ik vind ze gewoon te slank en meestal te hoog. Ik vind daar niks "tinkers" aan (sorry voor de grai's bezitters ) ik vind het dus meer op echte kruizingen lijken, al bestaat de tinker voornamelijk uit kruizingen. Maar we zijn juist bezig toch om weer "meer" tinker te krijgen, lijkt mij...
Cayusejuhh schreef:deze man zat altijd op tinkerverenging. en zat te stalken bij Tinkerwereld toen
Easter was naar mijn weten toch gewoon een 3 kleurige tinker?
NikitaGoGo schreef:Cayusejuhh schreef:deze man zat altijd op tinkerverenging. en zat te stalken bij Tinkerwereld toen
Easter was naar mijn weten toch gewoon een 3 kleurige tinker?
Je bedoelt ene Hannes ???
Mazzel-meid schreef:De scudder heb ik hier in Nederland nog nooit gezien eigelijk. Weet iemand of er op de keuring ooit eentje als Scudder ingedeeld is?

die ben ik al eens eerder op Bokt tegen gekomen! flettie schreef:Heeedie ben ik al eens eerder op Bokt tegen gekomen!
nu is hij weer verkocht maar vroeger van mij en rich geweest. maar verkocht omdat hij te klein bleef voor rich. ( logisch hij is nu maare 145
) 
Biancaa schreef:Zelfs Chakotay vind ik ietssss te groot, hij had eigenlijk onder de 1,50 moeten zijn![]()
Cayusejuhh schreef:flettie schreef:Heeedie ben ik al eens eerder op Bokt tegen gekomen!
yup.. was de verzorg paard van Fredtnu is hij weer verkocht maar vroeger van mij en rich geweest. maar verkocht omdat hij te klein bleef voor rich. ( logisch hij is nu maare 145
)
flettie schreef:Jody die van henla_tent hier op bokt was had wat mij betreft goed als een Scudder door het leven kunnen gaan. Dat was een kruising Tinker x Arabier.