Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vasthi schreef:Angeliekje, van jouw Anouk zijn vast foto's die haar gangen veel beter tonen. Dit is eigenlijk net het verkeerde moment.
Heeft Bonte niet iets van de keuring van 2004?
.
roosa schreef:Maar wat zijn mooie gangen?
Dragend van achter met zweef moment en gestrekt voor been.
Of veel knie actie wat lang gerekt dus naar voren(trekbeweging)geen zweef moment.
Ik vind ze allebei prachtig,maar wat ziet het oog liever en wanneer is het een mooie gang?
Beweging met een knietje erin, maar wel met voldoende draagkracht. Dus een voorbeen wat wel opgetild wordt, maar ook weggezet, en daarbij een achterbeen wat er voldoende onder komt. 
Pellie schreef:zouden kleine tinkers met goede gangen meer bloed van welsh hebben?
aan de andere kant, hoe zit het met de gangen van laten we zeggen, kwpn-ers? zijn die allemaal zo goed of zitten daar ook paarden tussen met korte gangen?

Heel kort... zit ook niet lekker.
Vasthi schreef:Angeliekje, hier gallopeert ze, dan zien we nog niks![]()
Roos draaft mooi op de foto's zeg!
, ik heb geen draffoto helaas..... 

er zit hooguit wat meer welsh of welsh cob bloed in
naar mijn idee...
)
Pellie schreef:zouden kleine tinkers met goede gangen meer bloed van welsh hebben?
Pellie schreef:ja en het gekke vind ik ook dat je ook grovere paarden met hele luxe hoofjes rond zie loopen.
mooi!!