Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Graaskorf schreef:Alleen nog even overleggen of we dan al weg waren of niet. Behendigheid is leuk. Geen alleen of bolle relaxed blijft of zich gaat lopen opfokken/uitdagen door de andere tinkers. maar dat merk ik snel genoeg.
Anniekskie schreef:heey cristah,
zat net in de telefoon van de eigenares van de tinker te kijken
en zag dat haar dochtertje op jou duncan heeft gezeten vorig jaar.
Jij hebt ze doorverwezen naar titus aaldering en ze hebben inmiddels ook een eigen tinker. Niet daarvandaan maar uit friesland.
Met die tinker van hun ga ik dus meedoen. Vanmiddag geoefend met springen na een gesloopte balk ging het goed, dus wij gaan met behendigheid, springen en dressuur meedoen.
Christah schreef:
Ooo heey wat grappig
Dat is zeker zo'n klein meisje... jong ding, maar had wel lef. Zat met Duncan al helemaal rond te sturen. Ik heb nog foto's op mijn computer van haar op Duncan, maar ik heb het email adres kwijt geraakt, vandaar dat ik ze nooit naar hun heb kunnen sturen.
Misschien zou jij mij hun email adres kunnen geven, dan kan ik die foto's nog mailen
Ben wel benieuwd wat voor tinker ze hebben eigenlijk
Wat grappig. Zo zie je maar weer hoe klein de wereld eigenlijk is.
leandrotje schreef:mag je alleen maar met een tinker meedoen of ook met een half tinker????
momo_lover schreef:ik zou best mee willen doen maar dan moet ik wel vervoer erheen hebben dat is eht probleem.
grid schreef:ah fijn nu heb ik er al een beetje een beeld bij![]()
Dat wordt dan denk ik gewoon op/ naast Sayla kijken![]()
en behendigheid dus waarschijnlijk binnen ...
wel een beetje lastig dus die "verlatingsangst" van duncan ... had sayla in het begin ook wel een beetje als ik weg liep bleef ze nog wel redelijk rustig maar als dan iemand iets "engs"ging doen zoals vegen dan knap touwtje kapot en terug naar wei/ paddock