beantsje schreef:Dat is ook zo. als je het hebt gelezen, het ging mij beslist niet om het cijfer. Ik heb ook niet geprotesteerd, gewoon om een toelichting gevraagd. Moet kunnen, vind ik.
Misschien had ik zelfs wel een 7 gekregen met losse manen, als de voetjes schoon waren geweest. Die 6 was op zich terecht.
Waar het mij om gaat, is dat de persoonlijke voorkeuren van een jury er niet zo toe doen als die niet in de lijn van de reglementen liggen. Natuurlijk weegt het altijd mee, dat is ook helemaal niet zo erg. Misschien houdt ze wel helemaal niet van tinkers. Dat kan, iedereen heeft zn voorkeuren. Maar ik zou toch raar staan te kijken als ik een opmerking op mijn protocol zou krijgen als :"ik zou een paard van een ander ras nemen".
"Misschien houdt ze wel helemaal niet van tinkers"
Dat is het vooral in de wedstrijdsport dat Tinkers niet zo gewaardeerd worden door de jury en de andere ruiters. Ik start al 2 jaar en zit nu in de L2 moet je mensen horen als je dat zegt, in de L2 kan je tinker dat dan. En ik heb ook geregeld last ervan dat ik met een tinker start. In de regio van Arnhem is zelfs een jury die een hekel aan tinkers heeft nou dan ga je bij het binnen komen al de mist in met je punten. jammer dat het gebeurt. Laatst was ik aan het los rijden en toen hoorde ik mensen zeggen kijk die tinker kan zelfs lengte buiging doen ja duhh het is geen koe. Maar ik geniet er altijd extra van als ze de sterren van de hemel loopt en menig toeschouwer en jury doet verbazen.
Oja ik heb haar manen ook altijd los hangen en nooit wat van gehoord.
Gwoon lekker blijven starten allemaal en we laten ze eens zien wat de Tinkie's allemaal kunnen.
) werd zelfs aangegeven door een jurylid dat ze een fries met mooie hengstenvlecht een punt hoger gaf voor verzorging (een 8 dus)dan een net gevlochten KWPNers (=7 bij haar)
en ga dit dan ook zeker zelf ook doen
) ook beter te zien.