Alleen niet zo erg dat je er niet normaal mee om kan gaan, want het zijn lieve paarden.
Het hangt er ook vanaf of je de baas bent, want dan doen ze ook dominant tegen diegene.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

net of elk paard gewoon weet dat je met hem niet moet sollen en dat zonder heftige confrontaties
maar weet dat haar plek pas na winnie en sayla is
(al staan sayla en zij wel bijna op gelijke voet)
--> wat de anderen dus niet waardeerden want die waren hoger = mogen eerst aandacht/ eten e.d.
maar laat de rest met rust
Pellie schreef:roosa, zo ken ik gam ook inderdaad. hij zocht zijn heil áchter mij als er eentje aankwam die hem wel eens een hap kon geven... zooo zielig!! ik voelde me ook echt zijn mama, de grote beschermer.
wel wat anders dan wat ie in Uden liet zien, daar kon ie behoorlijk macho zijn in de groep
en stoere vriend van Glenn 
)
roosa schreef:Mijn roosje is zo bang en is de laagste in rang![]()
Alle paarden lijken haar ook altijd te willen grijpen,tis best zielig hoor.
Maar als we buiten rijden heeft ze altijd een hele grote mond en MOET ze voor op![]()
om een hogere voor te rijden
.

)
hengst of niet
grid schreef:Pellie schreef:roosa, zo ken ik gam ook inderdaad. hij zocht zijn heil áchter mij als er eentje aankwam die hem wel eens een hap kon geven... zooo zielig!! ik voelde me ook echt zijn mama, de grote beschermer.
wel wat anders dan wat ie in Uden liet zien, daar kon ie behoorlijk macho zijn in de groep
en stoere vriend van Glenn
daar was de rest onderdaniger
waarschijnlijk is dit de gam die ik nu ook zie, zelfverzekerd en laat zich zien tegenover ewald. gam is echt door een diep dal gegaan in zijn vorige kudde

of hij nou ook zoveel voorsteld als hij denkt, dat betwijfel ik

) de oude ijslandermerrie kwam er laatst weer bij (had ie eerder ontzag voor, merrie is in de 30) nu sloeg ie haar zowat de wei uit
nu gaat t wel weer maar hij is redelijk de baas vd groep