fjordkootje schreef:
Goed gedaan !!
Djuno - nog van Harte Gefeliciteerd met je mooie veulen trouwens.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fjordkootje schreef:

NikitaGoGo schreef:Citaat:ze krijgt inmiddels sinds vanmiddag merriebrok (2 x halve kilo)
Prima, maar als het mijn merrie was, gaf ik ze rustig als ze op stal staan, (dus geen weidegang), 3x daags 1 kg merriebrok, dus totaal 3 kg. Ze hebben echt veel nodig allebei, om wat weerstand op te bouwen voor straks, zie foto van toen, het veulen (Romy) had de vacht van een schaap, allemaal krulletjes, ha ha, maar beiden zagen er toen goed uit omdat ik 3 kg merriebrok gaf:
foto. Nu ziet ze er zo uit.
Maar jij bent de baas, je moet het doen met alle adviezen die wij je geven en dat is best weleens moeilijk denk ik.

djuno schreef:trouwens...wat is het een mooi dier geworden NikitaGoGo!!!
djuno schreef:Spetter schreef:Allereerst gefeliciteerd met het veulen van Hayley!!!
Bij ons op stal kreeg Ramona merriebrok. Ze ik al die tijd mooi vol gebleven. En natuurlijk veel hooi. In merriebrok zit gewoon veel in geloof ik. Ramoontje deed het er super op!
thanks Cindy....ze is zooooo mooi....je moet een keer komen kijken!

Spetter schreef:Ok ik kom kijken hoor! Sta je nog steeds op dezelfde stal? En welk tijdstip ben je daar zelf? Ben vandaag trouwens vrij.

Spetter schreef:Ik ben geweest hoor! Erg leuk veulen! Hayley is mooi geworden hoor!