Nu ontopic

Ik heb dus een dochter van Maxolo (wie weet dat niet) ik heb voor haar 1500 euro betaald. Dit vond ik haar meer dan waard, ze is echt prachtig om te zien. Mij maakte het als "leek" in de tinkerwereld eigenlijk niet uit of de vader nou wel of niet goedgekeurd was, ook haar moeder is niet bekend. Ik keek (en kijk nog steeds) meer naar het uiterlijk. Dat heb ik dus ook gedaan bij de vader, ik zag hem en was gelijk op slag verliefd (en op Angel dus ook).
Ik denk dus, als ik even naar mezelf kijk, dat een leek niet echt kijkt naar afstamming of wel of niet goedgekeurd. Het gekke is, dat ik daar nu pas mee bezig ben.
Ik vind Kaylen, ook erg mooi en niet omdat het een halfbroertje is van Angel hoor (wel apart dat ze zo op elkaar lijken). Ik vind de prijs ook erg redelijk. Volgens mij liggen veel veulens, wel rond die richtprijs.
Ik heb Max voor minder gekocht, vader Maestro, dus wel met premie of ster (ehhh weet ik niet meer hoor) en hij ziet er veel minder "mooi" uit (Max dus he, niet zijn vader
). Het is meer dat ik dus een tweede kocht en dus niet weer zoveel geld "kwijt" wilde zijn, dat ik dus een prijsklasse lager ben gaan kijken. Ook wilde ik een andere kleur, dan bont. Dat vond erg grappig om zo bij elkaar te hebben en bovenal heb ik dus naar het karakter gekeken. Angel is vrij "bazig" en Max een sul, dus dat vond ik beter bij elkaar passen dan 2 pittige tinkers. Ik hou erg van sulletjes, dus Max heeft dan ook een grote plek in mijn hart
Angel is een stoere meid, dat vind ik juist weer erg gaaf in een merrie, dus zo hebben ze beiden mijn hart veroverd.Ik denk dus dat voor Kaylen (terug op het topic) een redelijke prijs wordt gevraagd. Er werd door Frenia gezegd, dat hij nu een jaarling is (pfff dan zijn die van mij dat nu ook), maar ik denk dat de "gewone" partikulier (zoals ik dus) meer kijkt naar hoeveel maanden hij is.
Ik denk persoonlijk dat er nu teveel gekeken word naar hoe ze in de Tinkerwereld ernaar kijken. Maar op Marktplaats kijken veel meer partikulieren. En die kijken toch met een andere blik erop (lijkt mij hoor en dan kijk ik dus naar mezelf). Die kijken naar de prijs, het aantal maanden, de kleur en gaan dus vergelijken in dezelfde prijsklasse. En in de prijsklasse dat Kaylen zit, is hij echt ontzettend mooi, grof en mooi getekend. Ik denk dat je best deze prijs kunt aanhouden, als hij dus niet in de weg loopt. Anders zit er niks anders op dan te zakken uiteraard, maar dat kan ik niet beoordelen

Tjee lange mail weer, kan het ook nooit korthouden geloof ik

)