Chubby schreef:Chubby - Jacqueline (ovb)
Jacqueline; zou ik met jou mee mogen rijden als je gaat?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chubby schreef:Chubby - Jacqueline (ovb)
Boya schreef:Jean, wil je indien nodig wel helpen hoor!
fjordkootje schreef:Boya schreef:Jean, wil je indien nodig wel helpen hoor!
Ik wil niet helpen, ik wil foto's maken, heul veul foto's!![]()
Mazzel-meid schreef:Chubby schreef:Chubby - Jacqueline (ovb)
Jacqueline; zou ik met jou mee mogen rijden als je gaat?
fjordkootje schreef:Ik wil niet helpen, ik wil foto's maken, heul veul foto's!![]()
snowdon schreef:Wel alleen als ze in de ring zijn he?![]()
fjordkootje schreef:fjordkootje schreef:Ik wil niet helpen, ik wil foto's maken, heul veul foto's!
snowdon schreef:Wel alleen als ze in de ring zijn he?![]()
Nee, ook als ze nog niet in de ring zijn. Sfeer vastleggen enzo.
Na het zien van een van de foto's van Drumshambo op een keuring van vorig jaar hoop ik wel dat de maand snel voorbij is. Tsjee, wat een dier!
tinkiebel schreef:Tinkiebel : Ingrid
Met hengst Rascal

fjordkootje schreef:Nee, ook als ze nog niet in de ring zijn. Sfeer vastleggen enzo.
Aangezien ik Jean help met de hengsten
tinkiebel schreef:Tinkiebel : Ingrid
Met hengst Rascal
... en secretariaat??? Mariel, heb jij enig iedee wie dat gaat doen? Kan wel hoofdnummers maken is wel handig die plastic met trekbandjes
dobbel schreef:ik denk zelf dat je beter over emmeloord kan gaan dat dat sneller is, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet
fjordkootje schreef:Wat schuift 't, Snowdon? 10 euro voor de manege zonder drempels?
Huh?
Nog even voor de duidelijkheid dit topic gaat over de hengstenkeuring op 14 januari. Dus niet de hengstenshow die in april valt en waar alle hengsten geshowd worden die zijn goedgekeurd. 

silas schreef:Cheveyo: is goed dan zien we je wel op zaterdag. Ben wel heel benieuwd hoe laat de veterinair enzo zal zijn....wordt heeel vroeg opstaan denk ik....
snowdon schreef:silas schreef:Cheveyo: is goed dan zien we je wel op zaterdag. Ben wel heel benieuwd hoe laat de veterinair enzo zal zijn....wordt heeel vroeg opstaan denk ik....
veterinair is de eerste keuring, dus op zn vroegst 10.00 uur
Cheveyo schreef:Het begint overigens om 10.00 (dekhengsten)
en om 9.00 uur (stamboek/registeropnames)
volgens mij