anders loop ik over 2 jaar nog met wijde benen ( ach..
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
anders loop ik over 2 jaar nog met wijde benen ( ach..
) Teuntje111 schreef:Belgisch trekpaard...Die staat nog altijd op mijn verlanglijstje
Als ik de plek en het geld had dan stond er gisteren nog eentje!
ik had rond half 8 gevoerd denk ik * ik voer ze ook vaak savonds laat .. na dat ik ze gedaan heb .. als rich geen tijd had om ze eerder te geven is niet erg hoor
) snowdon schreef:Dat zijn privé-zaken dames, daar hebben we de privé-berichten voor...
nu zeg jij iets he..
slijm slijm slijm

hier in de buurt zijn wel erg mooie bossen.. wil ik nog wel organiseren
Lijkt me wel erg gezellig! Kampen is ook wel dichtbij
dobbel schreef:hellevoetssluis licht waar in de buurt sharmila als het te doen is met de trailer ga ik graag met je mee mits je het niet op zondag doet,
mamauba schreef:Omdat er veel vraag naar is:
Voor alle koudbloedpaardjes in het land of er buiten is er op 9 april een heerlijke "koudbloedrit" voor rassen zoals: Tinkers, Shires, Fjorden, Haflingers, Friezen enz in Hardenberg.
Lekker uit rijden met onze koele kikkers (ook de hete kikkers mogen mee hoor).
Aankomst vanaf 10.00 uur met wat lekkers. Om 11.00 uur gaan we naar het bos om daar ongeveer 2,5 uur te rijden. Daarna natuurlijk ervaringen uit wisselen over onze heerlijke paarden met wat te eten en drinken.
Er zijn maar een paar huur paarden beschikbaar dus tijdig reserveren.
Rijniveau is gevorderd omdat de paarden toch anders kunnen reageren dan normaal in een grote groep en veiligheid gaat boven alles.
Kosten:
Eigen paard: 10 euro.
Huur paard 30 euro.
Inschrijven kan via de mail en tot 1 april. Graag erbij vermelden hoeveel personen en hoeveel eigen paarden en evt. huur paarden. De leeftijd en de namen van alle deelnemers en de paarden en het ras. Ook graag een telefoonnummer van een contact persoon.
Dan krijgt u van ons een bevestiging met daarin onze algemene voorwaarden en de betalings voorwaarden.
Voor meer informatie kunt u terecht bij Dineke Schuurmans:
Email: larixweg@hetnet.nl
Telefoon: 06-14796789
Graag tot ziens op eens van onze ritten.
Sharmila schreef:mamauba schreef:Omdat er veel vraag naar is:
Voor alle koudbloedpaardjes in het land of er buiten is er op 9 april een heerlijke "koudbloedrit" voor rassen zoals: Tinkers, Shires, Fjorden, Haflingers, Friezen enz in Hardenberg.
Lekker uit rijden met onze koele kikkers (ook de hete kikkers mogen mee hoor).
Aankomst vanaf 10.00 uur met wat lekkers. Om 11.00 uur gaan we naar het bos om daar ongeveer 2,5 uur te rijden. Daarna natuurlijk ervaringen uit wisselen over onze heerlijke paarden met wat te eten en drinken.
Er zijn maar een paar huur paarden beschikbaar dus tijdig reserveren.
Rijniveau is gevorderd omdat de paarden toch anders kunnen reageren dan normaal in een grote groep en veiligheid gaat boven alles.
Kosten:
Eigen paard: 10 euro.
Huur paard 30 euro.
Inschrijven kan via de mail en tot 1 april. Graag erbij vermelden hoeveel personen en hoeveel eigen paarden en evt. huur paarden. De leeftijd en de namen van alle deelnemers en de paarden en het ras. Ook graag een telefoonnummer van een contact persoon.
Dan krijgt u van ons een bevestiging met daarin onze algemene voorwaarden en de betalings voorwaarden.
Voor meer informatie kunt u terecht bij Dineke Schuurmans:
Email: larixweg@hetnet.nl
Telefoon: 06-14796789
Graag tot ziens op eens van onze ritten.
Klinkt gezellig! Waar is dat??
pivotje schreef:Voor degene die zin hebben organiseren we op 31 december een Oliebollen Tinkerrit. Je kan meedoen van 11 tot 13 of van 14 tot 16 uur. Iedereen is welkom, met of zonder eigen paard.
Voor degene zonder paard hebben we tinkers en haflingers te huur voor 20 euro p.p. en degene met een eigen paardje daaraan vragen we een bijdrage van 5 euro p.p. Dit is alle incl wat lekkers te drinken en oliebollen onderweg.
Het rijniveau moet wel goed zijn, daarmee bedoelen we dat je goed moet kunnen stappen, draven en galoperen.
Dus, hierbij nodigen we alle tinker en Irish cob liefhebbers uit om met ons mee te rijden door de prachtige bossen van Uden!!
Groetjes, Robin van de Tinkerboerderij
het enige probleem is dat ik geen trailer heb en ook niemand die kan rijden...
anders komen jullie naar drenthe toe
gezellie in witten rijden. daar is ook strand alleen niet zo lang en bos.