Sharmila schreef:Coooooooooool, ben ooit nog eens van plan om daar een kopje koffie te drinken. ooit....
oja ?? wahahahah nee meid is goed hoor

Hee Dian.. ik zie dit topic NU pas
ik zag me naam staan en dacht HEE dat ben ik gewoon
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sharmila schreef:Coooooooooool, ben ooit nog eens van plan om daar een kopje koffie te drinken. ooit....

ik zag me naam staan en dacht HEE dat ben ik gewoon
fjordkootje schreef:En KI en dan het vruchtje terugzetten? Dus eh, draagmoederschap voor zichzelf dan?

fjordkootje schreef:Ohoh, dat wordt weer een Barefootkoper!
iKKE niet.. maar Rich mischien voor OFfie
Tinkerloos schreef:He,gefeli met jullie nieuwe stek!!
Leuk joh!
Hopen dat jullie het daar erg naar je zin krijgen!
het is hier zoooo gezellig.
wahahaha
zijn allemaal nog al licht een tik van de molen gehad
dus
hihihi gezellie
Tinkerloos schreef:He,gefeli met jullie nieuwe stek!!
Leuk joh!
Hopen dat jullie het daar erg naar je zin krijgen!
Teuntje111 schreef:@ Ceesje: waar zie jij een CS?? Misschien stomme vraag hoor, maar heb me rotgezocht
Pellie schreef:leuk dat het zo goed met d'r gaat!! wat bedoel je met 7 weken?
natasja50 schreef:Dianne heel veel geluk en gezondheid voor jou en Bonita op je nieuwe stal. Wat geweldig dat het zo goed met haar gaat!!!
Het is dus wel bewezen dat haar hoefprobleem met haar voeding te maken had.
leintje24 schreef:hee das fijn zeg! maar kan je zelf niet aangeven wanneer ze weer moet komen? misschien is het na 7 weken nog niet eens echt nodig? of heeft dat te maken met de voormalige hoefbevangenheid?
groetjes marjolein
fjordkootje schreef:'t Is zo mooi he, dat herstellende vermogen van die hoeven. Ik zie het bij Koot ook.

Tinkerloos schreef:Teuntje111 schreef:
@ Ceesje: waar zie jij een CS?? Misschien stomme vraag hoor, maar heb me rotgezocht
Ceesje is nog niet zo ervaren met de verschillen tussen de pb en de quote knop...
Ze bedoelde mijn avatar...
Teuntje111 schreef:fjordkootje schreef:'t Is zo mooi he, dat herstellende vermogen van die hoeven. Ik zie het bij Koot ook.
Ja, apart hè? Bij Bonita zie je echt een overgang!! Soort jaarringen
Haar straal is ingeteerd, dus niet schrikken van het zwart