Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. toen ik laatst op de manege waar ik heb gereden ging springen met haar stonden er een paar mensen letterlijk met hun mond open te kijken (inclusief mijn voormalige instructrice en de manege eigenaar) "oow,, jouw tinker kan toch wel goed springen"
.. Toen ik meldde daar dat ik een tinker ging kopen kreeg ik te horen: "jij kunt toch wel iets beters rijden als een tinker?". ik wordt er helemaal gek van, mijn paard is echt niet zown zuper braaf en sloom beest,, in tegendeel zelfs, ze is behoorlijk eigenwijs en super snel.
Laats bij een wedstrijd werd mn paard ookal gediscrimineerd, ik had hele lage score terwijl ik andere mensen had gezien die het veel slechter deden,, ging ik uitleg vragen zeiden ze: "jah,, maar jij rijd toch op een heel makkelijk paard dan moet je het wel wat beter doen
snowdon schreef:Springen.. tsja, springwonders zijn snowdon en ik niet, maar hebben laatst wel een oefenparcours rondgereden met 1 balkje eraf en 4 sec sneller dan de NRPS-er die dressuur en springwedstrijden loopt/liep enne... slechts met een touwtje om de hals, dus geen hoofdstel of halster. Dus elk ras heeft zo z'n waardigheden en z'n verrassingen. De Tinkers over het algemeen de koelbloedigheid en/of de veelzijdigheid, waarin mensen zich soms nogal erg in vergissen.
maar wanneer wordt het veulentje verwacht? (Ben ook benieuwd
) 

Dan is het veulen er voor Tinkerbell naar de hengst moet, dus dan kan ik desnoods nog (om)beslissen 

Varken gebeurt wel vaker
en tegenwoordig ook wel eens smurf (met vele variatie: smurfin, dikke smurf, vuile smurf, luilaksmurf,... *lol*)
)

)
(laat ik het eerst maar bij wandelen houden
) Biancaa schreef:(...)Ennuh off topic, ehhh welk veulentje moet geboren worden (...)
hihihi Veel succes, hoe lang moet ze nog? Ehhh is weer off topic uiteraard...
) en op zondag regelmatig buitenritjes gaan maken. Hopelijk zien die meiden dan dat een tinker niet alleen maar dom woest geweld is op pantoffels
En als dat blijft, nou dan vind ik dat alleen maar leuk. zo zijn ze nou eenmaal, als een volbloed dat zou doen, dan is het schattig zeker.....
dat vinden mensen al helemaal abnormaal
zeker bij een merrie
en vieieies...