[TI] Tinker met veel behang.. Gewoon bandageren??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 16:31

Nu loopt ze m2 dressuur en springen.. Maar ze wordt overgeschakeld naar western..

Intensief gaat bij mij inhouden, 4 á 5 dagen in de week trainen (western, reining) zon uur en dan een half uur cooling down = dus anderhalf uur.. en de andere 2, 3 dagen logeren met dubbele longe of bijzetteugel en buitenrit..

tis wel geen L niveau.. maar togh western is op bepaalde onderdelen ook intensief

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 16:50

Wat ik dus bedoel met "intensief" zijn zware oefeningen. Ik rij op zich ook vaak erg lang (minimaal anderhalf uur, maar vaak ook meerdere uren na elkaar), maar dat zijn gewone buitenritten waarbij mijn tink dus geen last heeft van aantikken,...
Als je idd zwaardere dressuur- spring- of westernoefeningen gaat doen, zou ik bescherming overwegen (dat noem ik dan "intensief")

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:11

Zeker bij reining zou ik bescherming gebruiken. De oefeningen bij Reining zijn vrij intensief, en zeker als je ook stops, spins e.d. wilt gaan rijden is bescherming geen overbodige luxe.

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 17:44

Ik ga kijken of ik van die westernbeschermers (ben ff naam kwijt ) kan krijgen in haar maat, zodat ook sokken erin passen natuurlijk

@ supertje --> ik lees dat je uit de hoekse waard komt.. waaro psies want daar komt deze Tink van 'mij' ook vandaan..

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 18:08

Ik woon zelf in Heinenoord, paard staat in Puttershoek

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 19:28

Oohw Jah
Amy staat in Zuid-Beijerland.. Bij mijn vriendje..
Eerst heb ze een tijdje in 's Gravendeel gestaan en nu dus dan in zuid-beijerland..
En volgende week zaterdag verhuist ze dan naar mij thuis..

Supertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 00:34

Jordy staat echt tegen 's Gravendeel aan, is nog net Puttershoek

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 20:07

Oohw jah.. 's Gravendeel daar heb ik vant weekend de paardenmelkerij helpen verhuizen, naar Strijen toe.. Kweet niet of je die kent.. Paardenmelkerij Hoekse waard..

*tword wel lekker off topic allemaal *