[TI] wat vinden jullie van TI tot nu toe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Re: wat vinden jullie van TI tot nu toe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 13:45

Ik had Snowdon al eens om een poll gevraagd om deze vraag "wat vinden jullie van TI tot nu toe?" te beantwoorden, maar dat kan niet omdat het een subforum is.
Ik voel me thuis, ERG thuis.
Tinkers zijn nog erg nieuw voor mij, en ik leer hier veel, maar kan ook uit mijn eigen 12 jaar Fjordenervaring putten door zelf ook weer tips terug te geven.
Op de rest van Bokt.nl kijk ik eigenlijk bijna nooit.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 13:48

fjordkootje schreef:
Ik had Snowdon al eens om een poll gevraagd om deze vraag "wat vinden jullie van TI tot nu toe?" te beantwoorden, maar dat kan niet omdat het een subforum is.

Correctie, ik DACHT dat dat niet zou mogen... Ook aangezien het nog erg vroeg ervoor was...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 13:51

ik heb het idee dus van Oscar gejat, was net als jullie best benieuwd

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 14:23

Prima zo! alles goed te overzien en duidelijk!

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:12

Ik blijf het jammer vinden dat tinkerpraat uit de huiskamer is verdwenen .
het is bijna niet meer bij te houden en ik vind slowchat toch echt thuis horen in HK.
Het is verder handig dat alles over tinkers bij elkaar staat maar RP had deze mogenlijkheden ook.
Ik heb wel het idee dat het subforum goed loopt er zijn veel topics.

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 12:32

Citaat:
Ben er erg blij mee, zo kan ik direct zien en lezen wat zich afspeelt bij tinkerliefhebbers.

Hopelijk blijft het zoals het nu is.

heb deze tekst ook gepikt !!!
,maar het is echt veel overzichtelijker !! superrrr !!!

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 14:08

"Vooral doorgaan"

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 09:01

ik heb even gewacht et een reactie geven maar ik wil nu toch meedelen dat ik het super vind zo....
geen zoekerij over heel bokt en dan denken "ja daar staat iets over een tinker"
ik vind het ideaal zo.....

Tivoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 22:35

Vind het ook heerlijk zo (leuk om te zien dat tinkers het enige ras zijn met een subforum! )
Verder vind ik het overzichtelijk genoeg...Maar af en toe heb ik alle tinker topics gelezen en evt. gereageert...En dan heb ik niks meer te doen..
dan zit ik me weleens te bedenken : Wat voor topic kunnen we nu nog openen dat echt over tinkers gaat
Ik bedoel,we hebben alles..over mok , of takken van sport,waar je tink vandaan komt en hoe die eruit ziet,zelfs hoe die heet...

Soms denk ik wel eens dat het handig is om een soort van centraal topic te maken waarin iedereen zichzelf en zijn tink voorstelt.
Maar dit lijkt weer heel erg op het tinkerpraat topic.

Naja...stop met brainstormen turbotinker ...we zijn gewoon tevree!
edit:veel typfoutjes

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 12:20

vind het leuk en zo om te lezen. MAAAAAAAAAR .. waarom alleen dit ras als subforum? bedoel er zijn vele andere rassen. maar ik heb er geen last van maarkan me voorstellen dat ANDERE mensen dit ook wel willen van hun ras

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:29

Cauyusejuhh: dit zijn 5 proefsubforums, als dit een succes is kunnen er dus meerdere subforums komen.

De Tinkers zijn al enige van een ras met een subforum omdat die 'aanhangers'' daar schijnbaar meer behoefte aan hadden dan de anderen.

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:55

snowdon schreef:
Cauyusejuhh: dit zijn 5 proefsubforums, als dit een succes is kunnen er dus meerdere subforums komen.

De Tinkers zijn al enige van een ras met een subforum omdat die 'aanhangers'' daar schijnbaar meer behoefte aan hadden dan de anderen.

i know.

Alleen ben ik bang dat ALS dit zo blijft er een hoop andere mensen dit OOK willen * kijk IK heb geen last van die vragen maar de MOds mss wel

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:02

Tja... anders zullen er ook wel genoeg andere mensen zijn met irritante *dat wil ik ook* vragen.... als je die allemaal moet gaan ontlopen, blijft er weinig over.

Overigens was mijn eerdere reactie hier dat ikzelf wel goed tevreden was over het Tinkersubforum. Op zich ben ik dat ook, maar ik heb even bewust gewacht met mijn verdere eigen mening.

Wat mij betreft is en blijft dit subforum tijdelijk.

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:22

nou ik hoop wel dat het blijft ik vind het echt ideaal om alles onder 1 klik te zien,

flicka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 17:49

snowdon schreef:
Overigens was mijn eerdere reactie hier dat ikzelf wel goed tevreden was over het Tinkersubforum. Op zich ben ik dat ook, maar ik heb even bewust gewacht met mijn verdere eigen mening.
Wat mij betreft is en blijft dit subforum tijdelijk.

Wat je hier nu post is nogal tegenstrijdig snowdon. Je bent wel goed tevreden maar het moet een tijdelijk subforum blijven

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 18:00

Hoiii

Ik heb Snowdon al mijn mening via PB kenbaar gemaakt, toen hij daar om vroeg in zijn onderschrift..

Ik ben en blijf van mening dat ik het heel prettig vind dat alles lekker bij elkaar staat. En mocht je iets tinkerspecifieks willen weten, kan je het direct aan anderen vragen en krijg je ook een tinkerspecifiek antwoord

Soms zit er weleens een niet zo specifiek topic tussendoor, maar die worden vrij snel verplaatst door de moderators. Ook de hulpmoderators doen goed hun best naar mijn idee.

Als het aan mij zou liggen, zou dit subforum niet tijdelijk zijn.. Vind het heerlijk zo'n forum!

Groetjes Dianne

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 15:36

Ik zal het even kort toelichten, Soxje.

Momenteel verloopt het soepeltjes, maar (wat turbotinker al gedeeltelijk zei) ooit loopt het vast. Het subforum zal grotendeels verzadigd raken en doodlopen op slechts nog topics vwb de keuringen, tinkerpraat en links naar foto's. Verder zit er een grote kern van waarheid in dat veel dingen niet alleen tinkerspecifiek zijn of met een kleine draai eraan voor in elk geval meerdere rassen gelden.

Ik ben tevreden met hoe het nu gaat, iedereen werkt goed mee en de sfeer is goed. Maar dit gaat een doodlopend rommeltje worden in de 'toekomst'.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 16:51

Da's makkelijk, maar wat Snowdon zegt, dat verwacht ik ook. Bovendien vind ik het teveel een afgeschermd clubje worden zo... Er zijn genoeg fora die alleen over Tinkers gaan, ik zou ook liever diverse topics op de algemene (VMR, RT, MD etc.) fora zien, waardoor er ook mensen die geen Tinkers hebben kunnen reageren... Dit is Bokt, een algemeen paardenforum...

Veel zaken die hier als tinker-specifiek worden gesteld, vind ik niet tinker-specifiek, maar koudbloed, of recreatie, specifiek etc. Ik vind het jammer dat je zo de discussie, de kletsmogelijkheden belemmerd... Want het is maar een klein select groepje hier.

Tinkerpraat an sich vind ik niet veranderd of dat het hier, of in de HK stond.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 10:48

Ik ben het met maya & leon eens. Maar mijn mening staat ook al op de 1e pagina

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 11:40

*schopje, ivm einde proef*

Kiara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:19

Einde proef?
Nu al?
Ik heb het ook plezierig gevonden, dit subforum.
Overzichtelijk ook.
Maar ik denk dat ik het niet echt zou 'missen' als de subfora er niet meer zijn.
Het is even wat meer zoekwerk, en je mist zo nu en dan iets.
Maar daar kan ik mee leven

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 14:20

3 maanden

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:21

Ja ik zou het zeer zeker missen! Het is fijn om problemen voor te kunnen leggen aan mensen met hetzelfde ras en te kijken hoe zij dingen beleven en oplossen!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:24

Ik denk er nog steeds hetzelfde over (pag. 1). Ik vind t leuk zo maar kijk net zo lief op de andere boktforums. Voor mij zelf geen toegevoegde waarde maar ik kan me voorstellen voor anderen wel...

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 14:39

Vindt het subforum prima zo. Kijk verder bijna nooit op bokt. Zo kan ik alles over de tinker makkelijk terugvinden en als ik een enkele keer wat anders wil, zoek ik het gewoon op. Wat mij betreft zo doorgaan, lekker overzichtelijk! Is het een idee om alle oude topics bijv. 3 maanden na de laatste post weer terug op bokt te plaatsen en niet in 't subforum?