Zeker voor de wagen, als ze me dan niet hoort stopt ze gewoon met lopen
. Terwijl ik zeker weet dat ze het aangespannen lopen leuker (lees:minder erg) vindt dan onder het zadel. Daar vindt ze volgens mij echt geen ruk aan. Werklustig is ze dus niet en dat komt me na 6 jaar wel eens de strot uit!!!Maar verder: Groot (1.58m), stoer, mooi en uiterst betrouwbaar! Slaan, bijten of bokken zal ze nooit doen naar mensen die ze kent (daar is ze te lui voor
). Een lieve moeder is ze ook, geeft mooie grote veulens waar ik direct bij mag van haar. Vertrouwt ook blind op mij als we onderweg zijn. Ze komt nooit als ik haar roep, terroriseert mijn twee andere paardjes (bijnaam= Big Mama) maar mijn dochter van 5 kan op haar rijden.
Baileys en ik, samen tot de dood ons scheidt
(dat moet ik echt niet goed vinden anders sta ik om de 4 sec stil,met uit de kom gerukte armen)
wie weet kom ik er nog op???
grmbl***
maar geen enkele echt goeie...dus voor mooie foto's neem ik nog steeds (1van mn 2) gewone. Nu heb ik me gisteren toch wel een nieuwe digi gekocht...waarvan ik denk dat hij het wel goed zal doen...was wel even helemaal boos op mezelf, want er hing een behoorlijk prijskaartje aan
(en ik gebruik hem eigenlijk voor 99% om mijn paarden te fotograferen) heb hem jammer genoeg nog niet kunnen testen, is met eigen batterij dus moet nu eerst even volledig opladen
maar dat was effe offtopic
Maarja... ik heb het nu echt definitief opgegeven...
,, de dierenarts weet ook niet precies wat het is het heeft iets te maken met een slechte darm-digestie,, door deze diaree poept ze altijd haar achterbenen/kont en haar staart onder,, deze moet ik dan ook minstens 2x per week wassen anders krijgt ze er last van,, het is veel werk maarja verder is het ook wel een supertinker dus ik mag niet klagen.