anders kan ik ook niet komen MAAR ONDER VOORBEHOUD!! ik weet niet hoe lang het rijden is met trailer en zo.
DUS Rich en ik onder voor behoud graag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
anders kan ik ook niet komen
Cayusejuhh schreef:hihi vergeet rich niet met Offspringanders kan ik ook niet komen
MAAR ONDER VOORBEHOUD!! ik weet niet hoe lang het rijden is met trailer en zo.
DUS Rich en ik onder voor behoud graag
En ik weet nog niet of Elke d'r vader al lief heeft aangekeken
en mannetje en ik rijden altidj samen
wahahah

snowdon schreef:Elke (met Shakyra!) en ik is ook onder voorbehoud.. we weten nog niet of de auto een 2-paards mag trekkenEn ik weet nog niet of Elke d'r vader al lief heeft aangekeken
snowdon schreef:Elke (met Shakyra!) en ik is ook onder voorbehoud.. we weten nog niet of de auto een 2-paards mag trekkenEn ik weet nog niet of Elke d'r vader al lief heeft aangekeken
dusja, ik weet verder ook niet hoe ik het moet gaan regelen Mazzel-meid schreef:snowdon schreef:Elke (met Shakyra!) en ik is ook onder voorbehoud.. we weten nog niet of de auto een 2-paards mag trekkenEn ik weet nog niet of Elke d'r vader al lief heeft aangekeken
Ik heb het even nagechecked, maar ons auto mag dus geen 2-paardstrailer trekken..dusja, ik weet verder ook niet hoe ik het moet gaan regelen
snowdon schreef:Ik kom dus ook niet.

* snowdon schreef:;)
Jullie in elk geval veel plezier! *ben een klein beetje jaloers*
Iemand die toevallig ook mee wil en wel een E-rijbewijs heeft
Dan heb ik nog een plekje in de trailer
Supertje schreef:Ik heb helaas (tot nu toe) niemand die kan / wil chauffeuren.... De enige die wel kan op die datum heeft geen zin om daar uren te wachten, en dat kan ik wel begrijpen.
Ik heb dus een paard, trailer en auto, maar ik mag er niet mee rijden![]()
) maar ja, als ik niemand kan charteren om te chauffeuren houdt het ook voor mij snel op vrees ik...
Annick schreef:wat leuk, ik kan niet meedoen maar als ik kan helpen ...roep maar.
kan ook foto's gaan maken natuurlijk.
dus lien als het mag, ???????![]()
Annick
Citaat:Hoi Annick,
Je mag Play Boy wel lenen hoor![]()
Groetjes,
Esther
Annick schreef:Citaat:Hoi Annick,
Je mag Play Boy wel lenen hoor![]()
Groetjes,
Esther
Hahahaha, nou heel erg bedankt Esther, maar ik moet weer helemaal opnieuw leren rijden, dus ik zou echt een last zijn , maar wel lief dat je het voorstel.
kan je zelf niet mee dan????
Annick