Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kiara schreef:Kent heb ik vorig jaar op schandalige wijze gepresenteerd gezien op de hengstenkeuring bedenk ik me net.
Werd vooruit geschópt dat vergeet je niet snel....

grid schreef:is die kleur eigenlijk dominant of recessief ?!
We weten trouwens nog niet zeker of Jill nu roan of schimmelbont is. Ze is pas 5 dus kan nog schimmel/ wit worden ?
Ze heeft in de zomer vele donkerdere vlekken, dan in de winter.
*
moet wel lachen om sommige opties:
we willen een PONY van ca 1.40m !!! iets groter mag wel als de hengst een perfecte combi is, maar we willen dus persé een "kleintje" fokken (liefst dus Jill 2 hihi)!!
--> vind o malley erg kort

en misschien haar benen iets grover en korter
, waardoor ze dus ook wat minder ruime gangen heeft

en súper karakter)
of ...
Ben nu toch wel erg benieuwd naar TOMboy --> waar foto's en hoe groot is ie
, want heb al een merrie van ca 145m gezien met hengst van ca 1.52m erop en zij zakte dus echt bijna door zag er niet fijn uit
.
en die merrie was een stuk breder/ groter dan Jill
Esme_27 schreef:Grid --> wat een gekke merrie was dat dan hahahaha heb daar nog nooit van gehoord namelijk.
Je wilt dus een kleine pony, dan zou ik echt voor Garish gaan, super soepel in zijn lijf, beweegt grandioos en is goed gebouwd, geeft genoeg zwaarte mee maar is niet té voor deze merrie.
Ik wil Maddox ook zeker nog een keer door Garish laten dekken.
volgens mij gaat Garish aan kop --> in ieder geval een bezichtiging waard
wel moet je hem/ haar dan niet willen kopen, want ze is in principe dus al besproken
grid schreef:zie verder leuke opties voorbijkomenBen nu toch wel erg benieuwd naar TOMboy --> waar foto's en hoe groot is ie
![]()

Als hij ooit nog weer naar NL komt dan zou ik graag Fayette eens bij hem langs willen brengen

Maar volgens mij weet niemand iets over zn karakter?

), schaapmak! 
(wel afhankelijk van bouw)