Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
HannekeS schreef:Maar hou er wel rekening mee dat het goed koud kan zijn in januari.

en mochten zij zonder Allart komen dan gewoon om te kijken (en kou te kleumen
) 
turbotinker schreef:en moet hij dan per sé 3 jaar en ouder zijn?
mijn hengstebeest is namelijk pas een paar maandjes later drie.
(vreemde maand ook,januarie...)

) Maar volgens mij is dit nu veranderd, toch?Chubby schreef:Je kunt met je hengst beter gaan als hij wat verder ontwikkeld is. Bij twijfel zullen ze hem niet goedkeuren. Dit is geen normale keuring zoals de afgelopen weken en komende week voor merries, ruinen en veulens! In januari gaat het om de keuring voor de dekhengsten!
Je hengst zal zich daar moeten bewijzen! Zowel qua exterieur en beweging als rontgenologisch en betreffende sperma- kwaliteit...

Oei,dat is wel erg veel geld!turbotinker schreef:Chubby schreef:Je kunt met je hengst beter gaan als hij wat verder ontwikkeld is. Bij twijfel zullen ze hem niet goedkeuren. Dit is geen normale keuring zoals de afgelopen weken en komende week voor merries, ruinen en veulens! In januari gaat het om de keuring voor de dekhengsten!
Je hengst zal zich daar moeten bewijzen! Zowel qua exterieur en beweging als rontgenologisch en betreffende sperma- kwaliteit...
Dit wist ik al
Hij is ver ontwikkeld,hij is prachtig voor een tweejarige(al zeg ik het zelf).
Hier en daar is mij door kenners van het stamboek verteld dat ik veel kans met hem maak om door te komen.
Leonoor:
Oei,dat is wel erg veel geld!
(ik hoef danwel niet te overnachten enzo...)
Maar het is wel een érg duur grapje!
Wij schrijven dit niet om je over te halen ofzo...!

turbotinker schreef:Anders neem ik hem van het jaar eerst een keer mee naar de gewone tinkerkeuring (registerhengsten 2 en 3 jaar.)
Of is dit dom gedacht?
snowdon schreef:turbotinker schreef:Anders neem ik hem van het jaar eerst een keer mee naar de gewone tinkerkeuring (registerhengsten 2 en 3 jaar.)
Of is dit dom gedacht?
Niet dom, wel een jaar te laat.. Het is nl voor 1 en 2-jarigen...

snowdon schreef:Gewoon wat minder snoepen, je vader lief aankijken en goed sparen
Dan zien we jullie wel in januari...
dobbel schreef:Ik moest dit jaar 170 euro betalen voor de keuring en had begrepen dat daar de foto`s bij in zaten, sperma komt er nog wel over heen en dat moet in utrecht gebeuren,
Turbotinker heb je geen foto van hem ben nu wel benieuwd hoe hij er uit ziet,
Maar ben het wel met de rest eens meschien beter een jaartje wachten krap 3 is wel heel jong hoor, Maar dat is mijn mening,