[TI] Weer een tinker inrijden...joepie!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliekje

Re: Weer een tinker inrijden...joepie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 09:21

snowdon schreef:
Jammer hoor, wel een erg leuke Tinker! Gaan anderen haar nu inrijden of is ze verkocht?

Ik vind het wel een beetje apart dat ze hoefjes optillen nog niet kent? Mijn shet van anderhalf kent dat zelfs al een jaar.... Britt staat toch al wel langere tijd bij de Asheuvel?

Nee ze is niet verkocht, maar de eigenaars hadden andere plannen dan Bolketje (ook hier op bokt) en ik, dus dat schiet niet echt op.

Tja, Britt staat al vanaf de dag dat ze geboren is op de Asheuvel, maar de fokkers laten de paarden tot hun derde jaar in de wei staan, en de meesten worden dan ook verkocht. De hoefsmid komt natuurlijk wel regelmatig, en dan is het meestal wel een probleem, want ze kennen het niet. Als ik het goed begrepen heb staat ze ook te koop.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 12:16

zinloze reacties gesplit

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 13:00

Jammer zeg, dat het inrijden niet door gaat...
Wel een erg leuke merrie trouwens

Jammer dat voetjes optillen nog niet zo lekker gaat. Toen ik m'n jaarling kreeg kon ze dat ook nog niet, en dat was me een ramp (was nogal een flinke merrie en bij de hoefsmid was het dus een compleet drama)
Met m'n veulen ben ik daar vanaf de eerste week mee bezig geweest, en daar ben ik héél blij om, want nu gaat het hartstikke goed.
Maar in een opfok is het toch iets lastger natuurlijk om elke dag al die veulens voetjes te laten geven