[TI] Wie heeft er een Tinker via Walter Kloostra/man. de Mossel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebren

Re: Wie heeft er een Tinker via Walter Kloostra/man. de Moss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 12:06

Bonte schreef:
bontebles schreef:
Wie heeft er nog meer zo'n soort van grijs paardenpaspoort afkomstig uit Hoenderloo.(niet geldig)

Voorop staan 2 tinkers in een hoefijzer,en het ziet er van binnen ook wel profie uit.
Ik denk dat die man een tinkerstamboek op wou richten, want er staan stempels in met ned.tinkerstamboek i.o. Hoenderloo.
Ook staan er foto's in van mijn tink en een schets. en een sticker van haar chipnummer.

Ben benieuwd of er nog meer van zijn.

Kloostra heeft in 1998 een poging gedaan om een stamboek op te richten. Hij heeft een weekend (2 dagen) ongeveer 100 paarden opgenomen a 385 gulden per paard en er is van dat hele stamboek niets terecht gekomen en naar de centen kon je fluiten.
Die paspoorten heeft hij toen uitgegeven.
Vandaar dat het stamboek erna niet het tinkerstamboek heette, maar het NSvT, want anders werd dat verwart.

In die periode waren er meer enthousiastelingen die dachten een stamboek te kunnen oprichten.
Mijn (ex) vriendin heeft in die tijd ook nog contact gehad met iemand die heel erg hard bezig was om een tinker stamboek op te zetten.

dobbel

Re: Wie heeft er een Tinker via Walter Kloostra/man. de Mossel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 17:09

hmm oud topic zeg,
maar ik heb wel vernomen van oude eigenaar van viane, dat hun viane toen der tijd daar gekocht heeft, dat moet dan rond 96 geweest zijn,

Berdien

Re: Wie heeft er een Tinker via Walter Kloostra/man. de Mossel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:08

Dit topic is na meer dan drie jaar oud omhoog gehaald, en aangezien de laatste reacties de vraag niet meer beantwoorden, hier een slotje.