[TI] 2 probleempjes :) Wie kan ons helpen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: 2 probleempjes :) Wie kan ons helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:08

Ik zal wel gekke henkie zijn, maar ik vind het geweldig om uren bezig te zijn met dreads en heksenvlechten uit elkaar te peuzelen

*Ok, ietwat overdreven...*

leintje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:32

mijn tinkie heeft ook een dikke staart, hierdoor wordt de onderkant idd vaak vies, maar ja dat zie je niet zo goed van de achterkant,. Verder was i kde staart 1x per week ( ook in de winter) en knip ik hem in de wintermaanden redelijk kort, die staart groeit toch ontzettend hard en zo blijft ie wel wat schoner, anders kan je voor op stal nog wel een staartzak doen, maar in de zomer moet je echt geen staart gaan invlechten hoor! das zielig voor je paardje met al die vliegen!

vandaag vond Taryn het water maar koud, want zodra ik de spuit op de staartwortel deed stond ze in een heel bekrompen houding! hi hi was wel een grappig gezicht, maar wel een beetje zielig, dus de staartwortel sla ik voortaan weer over. Ze hield helmeaal haar buik in toen dat gebeurde, heel vreemd gezicht, moest er wel om lachen

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 16:01

hier nog zo'n gekke henkie

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 20:52

Ik is ook een gekke Henkie

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 20:56

Mooi zo, sta ik niet alleen voor gek