Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shayla schreef:Jawel
Haha maar een mod zonder internet lijkt me niet zo handig
(vals grapje hoor
) Soxje schreef:Ik denk dat de 2e stem niet genoemd hoeft te worden want degene die de op een na hoogst aantal stemmen haalt wordt gewoon 2e. Dus gewoon 1 stem uitbrengen lijkt me
Soxje schreef:Moeilijk hoor. Als een van de eerste enthousiastelingen en "strijders" voor een subforum voor de tinkers wil ik dat het goed gaat lopen. Omdat ik zelf ook een beetje streng benkies ik voor Teuntje111, een frisse neutrale wind mag er op het subforum wel waaien
Cheveyo schreef:Sjips tekst weg!!
Ik stem op Chubby, komt fijn over in haar posts, zal niet te kwetsend reageren naar anderen maar weegt haar reacties volgens mij altijd af voor het plaatsen. Kan eerlijk zijn op een nette manier. Humor en toch ook serieus, gaat goed samen voor een hulp-mod volgens mij. Voelt zich niet onnodig meer of beter dan een ander, heeft genoeg ervaring in haar rugzakje om gepast en gecontroleerd te reageren zonder frustie gevoelens. Overduidelijk Chubby dus
Cheveyo schreef:Sjips tekst weg!!
Ik stem op Chubby, komt fijn over in haar posts, zal niet te kwetsend reageren naar anderen maar weegt haar reacties volgens mij altijd af voor het plaatsen. Kan eerlijk zijn op een nette manier. Humor en toch ook serieus, gaat goed samen voor een hulp-mod volgens mij. Voelt zich niet onnodig meer of beter dan een ander, heeft genoeg ervaring in haar rugzakje om gepast en gecontroleerd te reageren zonder frustie gevoelens. Overduidelijk Chubby dus
Dienie schreef:Cheveyo schreef:Sjips tekst weg!!
Helemaal mee eens !!!
Ik stem daarom ook op Chubby !!!!
Spetter schreef:Ik stem op Jellie! Hahaha maar helaas heeft ze zich niet aangemeld!
Toch bedankt
Bonte schreef:Ik mis jou ook bij de Hulp Moderator??
Jellie schreef:Shayla schreef:Jawel
Oke, ik zie tHaha maar een mod zonder internet lijkt me niet zo handig
(vals grapje hoor
)

En dagelijks online! Ik lees alles, reageerde alleen niet altijd.