Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tinkerloos schreef:Dus mochten ze zondag premies uitreiken,dan zijn die niet geldig?
Of alleen stamboek opname niet?
Ik vind het best verwarrend hoor,zeker omdat ik van mensen die ik ken die bij het ics zitten hoor,dat de keuring gewoon doorgaat,en dat ze hopen op een premie...![]()
Ik zit zelf bij het Nederlands Stamboek voor tinkers,maar ik ben gevraagt om gezellie mee te gaan zondag,dus ik zie het allemaal wel...
Het leek me erg leuk om eens een keuring bij te wonen,maar dit is dus eigenlijk een soort optreden/show,en geen echte keuring..
Of wel?
Is er nou wel of geen keuring zondag??
Met Kanters.Citaat:Hee Lin,
Ga jij me Tabintha mee met haar veulentje?
Of gaan jullie met paarden van Kanters?
) Tinkerloos schreef:Met Kanters.Citaat:Hee Lin,
Ga jij me Tabintha mee met haar veulentje?
Of gaan jullie met paarden van Kanters?
Ik rij wel met Tabitha mee,maar niet met Keighley en veulen,die gaan niet mee.
@dobbel,ik snap ook niet wat je nu nog op die keuring zou moeten zoeken,maar ik ga toch kijken om te zien wat er gedaan wordt zondag.
Ik ben er best heel nieuwschierig naar,ik heb namelijk nog nooit een keuriong meegemaakt.
Als ik zelf een paard bij het Ics zou hebben,zou ik niet meedoen,maar ik ga alleen maar om te kijken.
(als dat mag van Marijke...)
Citaat:Onze Irish Cob Society is nu formeel nog steeds een stamboek, maar dan zonder erkenning van de overheid.
Citaat:Ik ga zondag nog gewoon naar de keuring, die overigens nog WEL rechtsgeldig is.
Teuntje111 schreef:Deze keuring is de laatste van het jaar, gewoon rechtsgeldig, omdat de inschrijving hiervoor is geëindigd op 10 september, dus vóór 14 september. Dit is dus nog een lopende procedure volgens het PVE, die nog gewoon mag worden afgehandeld.
Ann schreef:Sommige mensen hebben zeker geld en tijd teveel (of een heel groot bord voor hun hoofd) om morgen toch nog naar Beverwijk te gaan
Tinkerloos schreef:@ Sjoe: Foutje,ze gaat toch wel met Keigley en veulen!!
Veulen moet opgenomen worden,dus vandaar..
Ik dacht dat ze alleen meeging om te helpen,maar ze neemt dus wel het hele spul mee.
Ik laat je vanavond of morgen weten hoe hety was,en ik maak veel foto's!!