LecyTinker schreef:mijn tinker kan zo starten... is een echte dressuur kees... passage, piaff, uitgestrekte draf, galop wissel, wijken voor de kuit... allemaal geen probleem voor haar... helaas is haar timing niet altijd goed gekozen en doet ze het dus eigenlijk gewoon wanneer ik niet wil dat ze dat doet ( net iets te temperamentvol... )ben zaterdag 12 kilometer met haar gaan lopen en draven, ik ernaast, voordat ik erop kon... Ze is een behoorlijke heethoofd, maar komt goed uit wanneer we wat dressuuren... ze kan het allemaal, maar niet echt wanneer ik erom vraag...
Mochten er nog ambitieuze ruiters zijn die wel willen starten met een tinker en trainen en rijden en zo ( wel ervaring vereist) dan zijn deze welkom om bij mij aan te kloppen...
Had in het begin niet echt de behoefte om andere dingen te doen met haar dan buitenritten, maar moet zeggen dat ik steeds meer het idee heb dat er behoorlijk wat in mijn tinkertje zit en dus misschien in de toekomst wel...
dus ben benieuwd wie allemaal wedstrijden rijd en of er nog tips zijn ook...
TS vind je wel een onwijs leuke tinker hebben... het zijn deze tinkers die de naam tinker verdedigen ( tegenover diegene die zeggen dat tinkers nergens goed voor zijn ....)
Heb je er ook foto`s van je tinker