Arwen wordt voorgebracht door haar peetvader (proffesionele voorbrenger), dus dat zit in ieder geval wel goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

lowara schreef:ik heb er in ieder geval superveel zin in! hoop dat er meer veulens van Glen in Beilen meedoen, lekker vergelijken etc
Arwen moet het gaan opnemen tegen een stuk of 10 Gulliver-veulens. Dus de strijd zal zwaar worden
snowdon schreef:ow wint ze met gemak
Djana schreef:Wij gaan met Babse en Kingsley 20 augustus naar uden voor opname van het veulen. Babse is al gekeurd.
, ik ben benieuwd hoe die kleine aap het er vanaf gaat brengen. Ik ben er in ieder geval wel in Uden moonie schreef:Kent Vegelin van Clearbergen maar zijn er meerdere kents dan nee toch

snowdon schreef:een voorbrenger van het team die je toevallig kent of iemand die je zelf gecharterd hebt?
moonie schreef:de kent die ik ken is voor zovel het ics als het nst goedgekeurd of is dit alleen een merrie keuring
We gaan naar Houten in september, vond ik een erg mooie locatie en is voor ons het dichtst bij.
Bonte schreef:moonie schreef:Kent Vegelin van Clearbergen maar zijn er meerdere kents dan nee toch
Jawel. Er is een goedgekeurde dekhengst die kent heet, maar die mag niet naar deze keuring.
Barokkie schreef:Even een vraagje tussendoor; is het nog mogelijk dit jaar om op de keuringsdag zelf een paardenpaspoort te verkrijgen? (vorig jaar was dat namelijk wel het geval). Mijn merrie is nl al wel gechipt maar heeft nog steeds geen paspoort. Moet ik vóór de keuring nog een paspoortconsulent aan huis laten komen of kan het ook op de keuring zelf, weet iemand dit toevallig?
Barokkie schreef:Oke bedankt voor de info, zal contact met deze dame opnemen![]()
Mag je trouwens wel meedoen aan de keuring zonder paspoort? (mocht ik het niet op tijd binnen hebben). Zo niet wacht ik met inschrijven tot ik het binnen heb, voor de zekerheid...
mamauba schreef:Ik ga met mijn merrie's Magic en Pippa naar beilen. Wil ook proberen om te kijken bij de andere keuringen.
Allebei voor de eerste keer. Pippa is 6 en een register merrie en Magic is een tweejarige en ook een register merrie.
Tegen wie moeten we het opnemen??????
Die doet in Beilen mee aan de registermerries 3-6 jaar voor graadverhoging