Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cayusejuhh schreef:En toen kocht ze King Rocky? Want die is toch naar Frankrijk vertrokken? Voor die centen had ze hem van mij meegekregen. Verdient ie met dekken nooit..we hebben een bod van 20.000 euro afgeslagen... omdat RIch 25.000 euro voor wilden.. maar dan zal hij naar Frankrijk gaan ( omdat hij hem niet kwijt wilt alleen als iemand dat bedrag er voor geeft.. DOM ik had allang het touwtje gegeven!! eEuh... Offspring dan he wel te verstaan![]()

Mariska_28 schreef:En toen kocht ze King Rocky? Want die is toch naar Frankrijk vertrokken? Voor die centen had ze hem van mij meegekregen. Verdient ie met dekken nooit..
. ( moet ik hem inpakken of neem je hem zo mee
)
ach ja///// liefde gaat niet door de portomonee.
Ik plaats later de bedragen voor jullie Tinkers nog!

)
Maar even serieus, springen vindt hij dus heerlijk om te doen.

Sharmila schreef:Keeeee ikke ook!!!
Chester en Lowara 3000
Offie tja vind ik moeilijk hoor maar ik zou er rond de 6000 euro voor over hebben
Maestro: 4000 euro
Brenda; 2500 euro
Vasthi: 2750
En dan nu mijn tinkermonster. Ik heb nog nooit aan een taxatietopic meegedaan dus ik ben benieuwd!
Hij is ongeveer 9 jaar oud en heel braaf. Je kan er werkelijk iedereen opzetten, hij zal nooit een stap verkeerd zetten. (behalve als je een mobieltje wilt pikkedieven)
Verder kan hij heel leuk lopen. Springen is ie ook een kei in. Zijn record is 1.40. Oftewel het hekje van de buitenbakMaar even serieus, springen vindt hij dus heerlijk om te doen.
Het is een tinker die echt voor je wilt werken.
Bovendien uitgeroepen tot held bij het blad Panorama hihihi
Verder is hij geboren in Ierland enne.......voor mij meer waard dan geld kan uitdrukken. hihih cliche, maar ja tis nou eenmaal zo.![]()
[image]
[image]
[image]
Annick schreef:haha Supertje, leuk die 2de foto zal hem eens naar je opsturen in het groot![]()
Die foto is echt heel erg typisch Jordy.