[TI] Hoeveel dagen beweegt jou Tinker?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_ENGEL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 20:07

Hier het schema wat ik momenteel doe met mijn 7.5 jarige tinker:

Ma. Priveles 30 a 45 min.
Di. Vrije dag
Wo. Rondje strand a 45 min.
Do. Vrije dag
Vr. Half uurtje trainen of mee naast de fiets
Za. Buitenritje van 60 a 90 minuten
Zo. Vrije dag

Elke week gaat hij vooruit met lessen. Als ik 3x per week dressuurmatig train word hij nukkigen stakerig en nu is hij werkwillig. In de zomermaanden en tijdens vakantie pak ik soms een springles mee.

Als het regent of echt stormt dan extra vrije dag aangezien hij 24/7 buiten staat

Monique1963

Re: Hoeveel dagen beweegt jou Tinker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 21:22

Mijn tink werkt iedere dag. nu is het even anders, maar normaal gesproken doe ik 2x pd wat met haar. Iedere dag iets van 15 minuutjes grondwerk of vrijheidsdressuur, of wandelen of longeren. En daarnaast iedere dag onder het zadel iets doen. dat komt er dan op neer dat we 4x pw een ritje maken van half uur tot drie kwartier. En 3xpw train ik een half uurtje dressuur.

TheHolyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 00:23

Ik heb op de ma,di en za een verzorger voor mijn tinker. Ze beweegt dan wel ,maar echte training is het niet echt. Meer spelen samen. Verder longeer ik haar zelf 3x per week 10 a 15 minuten. Ze is bijna drie jaar dus we doen het allemaal nog lekker rustig aan. *D *D

tinker_sally

Re: Hoeveel dagen beweegt jou Tinker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 13:09

Ik probeer haar 4 - 5 dagen achter elkaar iets te laten doen en dan krijgt ze 1 rustdag. Die dag doe ik helemaal niets met haar.