Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tinker_sally schreef:Scherper bit erin is een bokkebitje met kinketting ja.
Maar liever daarmee rijden met losse teugel dan een dubbel gebroken bit dat door haar mond getrokken moet worden om stil te staan. Want wat is er dan vriendelijker?
Maar die discussie is jaren geleden al gevoerd met merel en ga ik verder niet meer op in.
Een meninstructeur wil ik naar op zoek maar die zijn hier in de buurt niet echt te vinden.
En zonder vervoer wordt het ook al moeilijker.
Gypsy ze staat nu op een klein handje luzerne met brandnetel en kamille 1x per dag.
Dat slechte voer was pavo care4life. Daar werdt ze helemaal hieperdepiep van en wist niet wat ze met haar overtollige energie aanmoest.
tinker_sally schreef:Iedereen hardstikke bedankt voor de reacties. Het neerzetten van ons verhaal was al lekker opluchtend.
Ik ben er wel aan uit nu dat verkopen iets is waar ik nu nog niet aan toe ben.
Maar weet wel dat voor het mennen ik op zoek ga naar begeleiding. Een frisse kijk op ons als combinatie is geen verkeerd iets op dit moment.
Al die jaren van plezier wil ik noet op geven door wat tegenslag.
We gaan heel wat passen terug doen. Het stilstaan op de grond bevestigen en onze band zo versterken.
Dat is denk ik als ik terug denk aan alles het grootste euvel geweest van alles. Ik wilde te snel te veel.
En dit wil ik gewoon niet kwijt.
[ [url=m/4Ce53w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ Video ]