Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
) hebben we ook van foto gekocht..
wijkhuijs schreef:Mijn besluit staat nog zeker niet vast. Ga dit weekeind eens even goed uitpluizen hoe of wat en de voor/nadelen en dan eens zien of we een bezoekje naar Ierland gaan brengen. Ik heb geen haast, hoef niet NU een paard bij, alles op het gemak.Topic ging ook niet over wel of niet doen maar hoe met papieren.
En niet iedereen zal het van de klik snappen, zo werkt het bij mij. Zo werkte het bij mn andere paarden, bij mn honden. Ik moet meteen n goed gevoel hebben, en ja al vanaf een foto, zo werk ik ga daar geen verantwoording voor afleggen hoe mijn hersens werken.
nine1987 schreef:Ach.. Ik reageerde net ook in dat andere topic bij jou..
Wij hebben onze Sneakers ook als veulen van foto gekocht.. Ik heb saskia gebeld dat ik m heel graag wilde hebben..
En onze Pareltje (ik heb de naam niet verzonnen) hebben we ook van foto gekocht..
Sneakers wordt nu ingereden.. Pareltje loopt voor de koets en heeft ons pasgeleden een prachtig hengstveulen gegeven..
Het hoeft echt niet altijd fout te gaan..
xtessax83 schreef:Mmh ik vind dat je wel snel beslist? Ben je al naar een paard opzoek gegaan wat dichter in de buurt staat? Heb je hier überhaupt wel eens naar gezocht?
Hou er rekening mee dat foto's ook een schijn van bedrieg kunnen zijn, alle beestjes lijken op foto's ooh zo lief, maar je kent hun realiteit niet. Zo'n reis brengt ook veel stress met zich mee en ook zeker kosten. Ik zou je hier eerst heel goed in verdiepen en sowieso eerst een bezoek plannen.
Voor het zelfde geld ( ik reken even op transport kosten 800 - 1000 en dan nog kosten van het paard 1000 - 2000? Snelle gok is ook maar een voorbeeld he ) Dan kun je vast voor dat zelfde bedrag ook wel een goed gefokte kopen die dichterbij staat.
wijkhuijs schreef:xtessax83 schreef:Mmh ik vind dat je wel snel beslist? Ben je al naar een paard opzoek gegaan wat dichter in de buurt staat? Heb je hier überhaupt wel eens naar gezocht?
Hou er rekening mee dat foto's ook een schijn van bedrieg kunnen zijn, alle beestjes lijken op foto's ooh zo lief, maar je kent hun realiteit niet. Zo'n reis brengt ook veel stress met zich mee en ook zeker kosten. Ik zou je hier eerst heel goed in verdiepen en sowieso eerst een bezoek plannen.
Voor het zelfde geld ( ik reken even op transport kosten 800 - 1000 en dan nog kosten van het paard 1000 - 2000? Snelle gok is ook maar een voorbeeld he ) Dan kun je vast voor dat zelfde bedrag ook wel een goed gefokte kopen die dichterbij staat.
Ik heb nog niks beslist. Popcorn waar ik hierboven over spreek komt gewoon uit Nederland. De merrie waar ik t topic over open heb ik nog niks beslist. En ja uiteraard heb ik in België en Nederland gekeken. Maar niks gezien wat mij "wauw" geeft. Ook naar 3 wezen zien die mij de kkik niet gaven. Ik beslis juust zeker niet snel, liever een keer verder kijken als genoegen nemen met een paard wat het net niet is voor mij.
wijkhuijs schreef:T is uiteindelijk een ier geworden maar wel 1 al in Nederland (toen ik ging zien wist ik niet dat ze n ier was) nu overzetten naar België en dan proberen dr stamboom proberen op te laten nemen. Lukt dit niet ook prima. Zal straks eens wat foto's plaatsen.