Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mrie schreef:Niet opgeven, niet meer in huis nemen 't blijft een kudde dier en wil dus samen zijn. Warm houden doe je al, zorg voor goed eten om warm van te worden, hooi dus.
Ik snap niet dat de veearts iets kan zeggen over misvormde lever... Die man heeft toch geen röntchenogen. Dat er iets met de lever is is goed mogelijk, maar misvormd is meteen zo definitief.
Om de lever te ondersteunen geef ik mijn paard mariadistelzaad (gemalen anders is de werking minder)
en Bokashi. Het voelt voor mijzelf een beetje geitenwollensokkerig maar het werkt als een tierelier. Mijn paard was erg ziek door van alles en nog wat en hing helemaal in zijn lijf, geen fut, geen sprankel, zich niet verdedigen tegen zijn maten. Na een week had ik mijn paard terug, nog niet beter maar in elk geval weer zichzelf.
Azara71 schreef:Hij ligt jammer genoeg nog steeds maar hij eet en drink ook nog steeds. Heb hem ook wat honig gegeven maar daar is hij niet zo gek op. Hij wisselt af van plat liggen naar weer met zijn hoofd omhoog, maar het word wel minder jammer genoeg ... :'(