Hier nog wat kids. Miss serada, en twee twenters waar ik even de naam van kwijt ben. Leuk detail is dat op die tweede foto de fokker van m'n huidige tinker staat.
Weet het alweer, Tara en Charo. Heb wel hele fijne kenissen en vrienden aan de fokkerstijd over gehouden. Had het niet willen missen. Mijn huidige paardje.
Ik ben benieuwd naar Chany, vond haar als veulen zo leuk! Ga zondag bij haar langs toevallig. Casey was indd ook zo leuk!
Net als Sara, die blagdon, vond die zo tof!
Vorig jaar de merrie Brooklyn hier gehad, verkocht naar Marijke in Dordrecht.
Tinkermuts
Geplaatst: 07-12-16 06:40
Broekie , wel echt een knap Chuck kind . Sara is nog steeds bij degene die haar ook gefokt heeft. Zo'n mooie merrie is dat en we waren ook best beetje verbaasd toen deze kleur eruit kwam. Toen waren andere kleurtjes dan effen en bont nog zeldzaam, dachten ff dat er stiekem andere hengst langs geweest was hahaha
Mooi om al die nakomelingen te zien van Chacotay. Ik was echt fan van hem zo zonde dat ik hem nooit in het echt heb kunnen bewonderen. Valt me wel op dat al zijn veulens zo divers zijn!
Chuck was niet echt een stempel drukker. Veel veulens lijken op hun mams. ZE hebben wel veel het hoofd en oogopslag van hem. Chuck was echt ren uniek braaf dier. Zo 1 vind ik nooit meer. One of a kind
Dinsdag halen wij Chany op, onze nieuwe aanwinst! Weer een Chuck-kind bij ons
Tinkermuts
Geplaatst: 30-12-16 14:32
Wat leuk. Veel succes met haar
Bonte
Geplaatst: 05-01-17 01:02
Ik kijk af en toe de Tinker topics nog door en wil hier ook even mijn bijdrage doen. Ik heb wat foto's van de nakomelingendag van Chacotay in 2008 in een tijdelijk album gezet op mijn site. Misschien staat 1 van die van jullie er nog bij.