Ze zijn mak dus het is opzadelen en wegrijden - stuur en rem zit er vaak binnen 5 minuten opgemonteerd. Maar dat was écht wilde handel hoor, ik vraag me af of die dingen überhaupt voorzien waren van een paspoort.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Balou_k schreef:Ik kan de Gentse Tinkerhoeve aanraden voor iedereen die een tinket zoekt.
Paarden groeien gezamenlijk op in de weide en worden pas beleerd op minimaal 4/5 jarige leeftijd. Hierna worden ze verder ingereden en tevens verkeetsmak gemaakt.
De tinkers worden ook hoofdzakelijk door hen gefokt waardoor de gehele geschiedenis bekend is.
xAnthea schreef:Balou_k schreef:Ik kan de Gentse Tinkerhoeve aanraden voor iedereen die een tinket zoekt.
Paarden groeien gezamenlijk op in de weide en worden pas beleerd op minimaal 4/5 jarige leeftijd. Hierna worden ze verder ingereden en tevens verkeetsmak gemaakt.
De tinkers worden ook hoofdzakelijk door hen gefokt waardoor de gehele geschiedenis bekend is.
Gruwelijk dure tinkers daar die qua rijden ook niet ver staan (zelfs de wat 'oudere'). Heb nu ook een import en die kende hetzelfde als de tinkers van de Gentse tinkerhoeve alleen was die wel de helft goedkoper!
Fijn dat je een tinker gevonden hebt!!