Hier inmiddels ook de planning om te komen. Vanwege de verschuiving van de data zit ik dan niet in de USA dan. Wel de meest crappy voorbereiding ooit, want ik kom slechts enkele dagen ervoor terug en heb dan ongeveer 6 weken niet gereden gelukkig gaat Britta voor mij Elke al die tijd bijrijden, dus ik heb er vertrouwen in! Fayette wordt een zeeeeer last minute inschrijving, en schat ik in dat dat niet lukt. Die staat namelijk dan 6 weken stil, en wil niet pushen alleen voor Nijkerk. Maar mocht die toch toppie de boel oppakken, dan zullen Mieke en Lydia haar meenemen.
Heel heel misschien is sterre al toe aan haar eerste B proefjes... maar beloven doe ik niks haha.. 28 juli ga ik haar halen en dan beginnen aan haar opleiding
Ik heb ons ook weer opgegeven voor de zaterdag en Raquel doet waarschijnlijk vrijdag en iig zondag mee met Bart Misschien dat de nieuwe bijrijder ook mee doet met de hindernisbaan we hebben er iig weer zin in!
Ik heb even met mn vriend overlegd en ga me waarschijnlijk ook wel weer inschrijven. Denk 2 dagen ipv 3 gezien we ook een huis aan t kopen zijn. En moet ff zien hoe ik t regel met vervoer