Leonoor schreef:Zal er wel zijn, maar wellicht niet hele weekend. Deelnemen is sowieso geen optie waarschijnlijk
Waar is het "vind ik niet leuk" knopje... (maar ik snap het wel hoor)..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MichelR schreef:Leonoor schreef:Zal er wel zijn, maar wellicht niet hele weekend. Deelnemen is sowieso geen optie waarschijnlijk
Leonoor schreef:MichelR schreef:
En september wordt hem qua rijden en aanwezigheid hoogstwaarschijnlijk helemaal niet, sorry maar we gaan een iets andere toekomst tegemoet qua kraamtijd en periode erna met ons jochie vanwege een complicatie.
Dus prioriteiten gaan echt elders liggen helaas....
MamaMiesje schreef:Ik ben er natuurlijk ook weer bij ! Weet nog niet wat ik ga doen, misschien "alleen maar" als Supergroom. Ik kijk het nog even aan
gatecrascher schreef:Het lijkt mij ook erg leuk om een dagje te komen kijken. Ik ben sinds september vorig jaar in het bezit van een tinkermerrie en zou het erg leuk vinden om als nieuwkomer zo'n dagje onder de tinkermensen mee te maken. Wel een klein drempeltje want ken natuurlijk niemand en kom waarschijnlijk alleen.. maar het lijkt me wel erg leuk.
gatecrascher schreef:Het lijkt mij ook erg leuk om een dagje te komen kijken. Ik ben sinds september vorig jaar in het bezit van een tinkermerrie en zou het erg leuk vinden om als nieuwkomer zo'n dagje onder de tinkermensen mee te maken. Wel een klein drempeltje want ken natuurlijk niemand en kom waarschijnlijk alleen.. maar het lijkt me wel erg leuk.
Dott schreef:gatecrascher schreef:Het lijkt mij ook erg leuk om een dagje te komen kijken. Ik ben sinds september vorig jaar in het bezit van een tinkermerrie en zou het erg leuk vinden om als nieuwkomer zo'n dagje onder de tinkermensen mee te maken. Wel een klein drempeltje want ken natuurlijk niemand en kom waarschijnlijk alleen.. maar het lijkt me wel erg leuk.
Ik ben ook een nieuwkomer hoorhoor aan alle kanten dat iedereen super aardig is