Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mandyy schreef:Leuk gedaan!
Shelly, kan het me helemaal voorstellen! Heb zelf zaterdag een afspraak met een meisje dat Max gaat verzorgen. Maar ook verzorgen, dus niet mennen (dat kan enkel als ik er bij ben).
Shelly21 schreef:Mandyy schreef:Leuk gedaan!
Shelly, kan het me helemaal voorstellen! Heb zelf zaterdag een afspraak met een meisje dat Max gaat verzorgen. Maar ook verzorgen, dus niet mennen (dat kan enkel als ik er bij ben).
Ik heb nu reactie van oudere vrouw gehad in de 40 geloof ik. Zelf altijd tinkers gehad en vroeger wel wedstrijden gereden. 2 dochters die pony's ook uitbrengen op concours en secretariaat van een vereniging hier. Vind het ook leuk om me te helpen op concours. Klinkt wel heel goed.

door drukte kom ik er gewoon niet aan toe om te lezen en te reageren...
Ik meld me ook voor het eerst hier
We hebben vorig jaar onze droomboerderij in Midden Limburg gekocht en onze paarden staan lekker thuis waar we alle faciliteiten hebben
Hij vind het heerlijk om voor je te werken en hopelijk kunnen we in de toekomst wedstrijden gaan rijden. We waren super op weg totdat hij een blessure kreeg en we gingen verhuizen waardoor hij wat langer dan gepland niets gedaan heeft
Inmiddels zijn we langzaam weer aan de gang gegaan!!
We waren eigenlijk opzoek naar een marathon koets voor Zabou.................We gingen kijken voor een koets en kwamen met een paard thuis
Keltic is eentje met een gouden karakter en is zo vreselijk lief. Pap rijdt recreatief en heeft hier en daar eens een B-proefje zonder galop gereden en koetst lekker met Keltic. Zelf rij ik Keltic ong. 3x in de week voor pap en dit ging zo lekker dat ik ben gaan starten in de dressuursport
Dit gaat erg lekker, we starten niet zo heel erg veel maar staan voorlopig op L2 + 4
plus madam was veels en veels te dik
Dus ben ik rustig aan begonnen met haar en ze pakt het ontzettend goed en leuk op. Ze ontwikkelt zich al een paardje met een eigen mening maar wel onwijs leergierig en werkt graag voor je. Mam heeft al gevraagd of ik haar in de toekomst niet misschien zou willen starten
Als de tijd en financien het toestaan wil ik dat wel heel erg graag........

Nessa schreef:Mooie opening!
Vandaag lekker ritje gemaakt van ruim 22 km. Had langer gekund, maar de tijd was op. Moet wel voor donker terug zijn
[ [url=m/ON5ozO.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Patrick_ schreef:Wij zijn vanmiddag met ted en de honden naar het strand geweest.
Mooie eb en vloed bodem dit keer hem rondgeslingerd.
Vond hij heerlijk hahaha lekker uit zijn dak gegaan
Wie het leuk vind om whis te volgen
[KS-MK] Whisper x Denzel kijken en gokken jullie weer mee?
Altijd een grote droom van mij geweest die ik met de ijslanders nooit heb waar kunnen maken. Maar toevallig net terug van een weekendje zee met vriendinnen. Mooie hengst zeg om mee te fokken
Ik ben heel slecht in gokken, maar ga wel duimen voor een gezond veulen voor je
(dat is eigenlijk toch het belangrijkste denk ik altijd maar)Nientsje schreef:Heerlijk Linda en _Patrick_!
Ik lig nog steeds ziek in bed. Maar gelukkig zorgt mijn broer nog steeds voor Feike. Maar ben er echt wel klaar mee nu...
_Clocloken_ schreef:Beterschap!
Hier zit ik in een drukke stageperiode, een enorme drukke klas dus een echte uitdaging maar zo vermoeiend
Succes met je stage in ieder geval!WenK schreef:Hahaha....
Voor wie niet weet wie ik ben...
Ik ben Wendy. Met Lis heb ik oa Z dressuur gereden en zijn we actief geweest in ongeveer alle takken van sport. Ook heeft Lis me een aantal veulens gegeven, waaronder Kayleigh (de moeder van Gijs van Jorretje) en Selenya. Selenya heb ik nog steeds en is bijna 3. Daarnaast heb ik een 2.5 jarige dochter van Rudolph staan.
Qua werk ben ik sporttherapeut, zowel voor paarden als voor mensen, geef ik les en ben ik verkoppunt voor Vitalbix en Equilin.
Naast mijn eigen bedrijf heb ik indertijd de commissie Sport &Recreatie van het NSvT opgericht en ben ik inmiddels (sinds afgelopen najaar) actief als voorzitter van de commissie Fokkerij van het NSvT.

shillelagh schreef:Gisteren paardjes binnen gezet, even met mijn paardje geknuffeld. Ze is zo lief en dan heb ik even weer het besef wat voor een geluk ik heb.
Ik heb zoooo zin in een buitenrit, zomer, paard wassen en in een t-shirt te lopen.
Zaterdag weer les, ben benieuwd. Heb deze week nog niet gereden (examens vrijdag van school) en mijn bijrijdster ook niet. Wordt zwaar
En vooral droog weer... ben die regen zo enorm zat
De bak is nu eindelijk weer lekker rijdbaar, liggen nog een paar kleine plasjes, maar daar is goed omheen te rijden
Over de uitgang van het weiland
Ach het maakt mn laarzen schoon zullen we maar zeggen
En gelukkig is het alleen maar de uitgang en niet het hele weiland.Lepel schreef:Ik ben ook een stille meelezer
Heeeel af en toe post ik wel wat
Naam: Chantal
Ik ben vooral bezig met het fokken van ons veelzijdige ras
Ik heb een prachtige donkere valkgekleurde hengst Larry ( welke helaas wel te koop staat ) , die onze merries liefdevol behandelt en mag dekken
Dan nog een mooie jaarlinghengst in de speciale kleur Redroan ( ook te koop )
Dan nog 4 ontzettend lieve Merries
2 zwartbonte , Lady en Lilly
1 vosbonte , Kaydee
1 blueroan , Annabel
Annabel en Kaydee verwachten beide eind april , begin mei een veulen van Larry
Door de enorme drukte thuis ( melkveehouderij , 6 paarden , nog een bedrijf qua verkoop stierensperma en 5 kinderen waarvan 3 autistisch ) ben ik dus vooral een meelezer hier
gr. Chantal
[ [url=m/Ob21EK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KirY54.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W7ZBlC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vooral je valkmannetje 
Mag ik vragen waar? Mag ook via PB
Wil je mooie man wel eens voor de lens hebben (en je kudde ook wel)Nientsje schreef:Welkom allemaal!
Whoa die valk -wow-
Feike wilde gisteren ook valk zijn. Mijn broer stuurde me deze foto:
[ [url=m/a0bryB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Living the good life

Naast tölt blijft dat toch de heerlijkste gang
Moet alleen wennen aan zijn enorme ruime galopsprongen
Shelly21 schreef:WenK schreef:Dank jullie wel!
Wegens drukte met het stamboek en mijn werk lees ik vooral mee en ben niet heel actief in het posten hoor.
Bekeek je profiel. Liz is echt een veelzijdig paard zeg. Heel gaaf! En b gesprongen. Voorbeeld voor xaffier en mij bewijst dat het kan.