[TI] Mega ronde tinker, zadeltips?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stalnijmegen

Re: Mega ronde tinker, zadeltips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 18:36

Ennnnn wat zei de zadelmaker

cobyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:47

wat is het geworden? Ik ben benieuwd

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 07:29

Sorrrrrryyyyy

Ik heb een vreselijk druk weekend gehad en geen tijd gehad om te reageren!

De zadelmaker moest lachen toen ze onze nieuwe tink zag, naja zeg maar tank _O- :=

De Kieffer van Devin daar kon ik in noodgevallen wel mee rijden maar was geen goed idee voor op de lange termijn. Ze wist het op dat moment even niet 1,2,3. Haar advies was een "oud" niet te duur zadel te kopen en dan als madam op gewicht is / bespierd is een ander zadel te kopen.

Met dat ze aan het denken was zegt ze misschien heb ik wel wat interessants voor jullie. Had ze (die ochtend!) een wat ouder- inruilzadel gekregen van mensen..............Ja zegt ze, dat is een zadel die misschien nog wel eens zou kunnen passen, dat heeft zadel ligt normaal wel redelijk tot goed bij rondgeribde paarden. :D Laat dat zadel nou perfect liggen op onze tank *\o/* Het is een bruin Colbert Brothers dressuurzadel *ik had er nog nooit van gehoord*

We hebben het even op proef maar tot nu toe gaat het erg goed en schuift en gelukkig niet +:)+