Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cp112 schreef:Een goed type grai. Een grai merrie uit een grai vader en daar een lichte cob op zetten... Zou niet mijn voorkeur zijn persoonlijk. Dan val je zo tussen types in. Terwijl ik met deze merrie icm een mooie grai hengst wel potentie zie.
cp112 schreef:Klopt, Billy was ook keuk geweest maar helaaaaas is die recent geruind... zijn zoon is dus Nolan. Dan heb je nog Bing en Baggio. En geloof dat dat het wel zo'n beetje was. Ik zal nog even speuren.
Qua lichte cob zat je met Chok nog wel aardig, die kan een grai wek hebben. Alleen die is dan weer verkocht... :/
maar de eigenaresse van Nolan heeft haar ook nog.xWhitneyx schreef:cp112 schreef:Klopt, Billy was ook keuk geweest maar helaaaaas is die recent geruind... zijn zoon is dus Nolan. Dan heb je nog Bing en Baggio. En geloof dat dat het wel zo'n beetje was. Ik zal nog even speuren.
Qua lichte cob zat je met Chok nog wel aardig, die kan een grai wek hebben. Alleen die is dan weer verkocht... :/
Baggio is haar papa dus dat wordt m niet
Bing is loopt niet over bij ons
Wij zelf zitten met djoser in ons hoofd ook qua karakter
Maar moeilijk moeilijk
xWhitneyx schreef:cp112 schreef:Een goed type grai. Een grai merrie uit een grai vader en daar een lichte cob op zetten... Zou niet mijn voorkeur zijn persoonlijk. Dan val je zo tussen types in. Terwijl ik met deze merrie icm een mooie grai hengst wel potentie zie.
100% garantie heb je toch niet het is en blijft gokken hoe het uitpakt
Maar heb nog geen wauw factor gehad bij grai hengsten , Nolan springt eruit, maar is nog niet volledig goedgekeurd ,en ben erg benieuwd welke grai's er dan nog als optie zijn
Ook moet het vervoer te regelen zijn aangezien jill in het Zeeuwse woont
dat "komt" als hij 5 is en hij terug moet. Hij is wel gewoon goedgekeurd op sperma en röntgen. MamaMiesje schreef:*Valt zomaar binnen*
En waar zou Gulliver onder vallen, qua Cob? Ook licht? Ik vind hem niet heel zwaar.
i.c.m. met Fayette (grai) kwam daar tot twee keer toe een cobje uit.
Zie profiel van mij en bokker Flettie.
Plus ook een mooi rustig karakter.
Al zul je dan wel de tijd moeten nemen naar hengsten te zoeken die passend zijn. Er zijn nu eenmaal cob hengsten die grais produceren en cob hengsten die cobs produceren. Kan best eens leuk uitpakken dan.
Ik heb het jaar daarvoor zeker mijn doel behaald, maar dat het met de laatste combinatie nog beter zou worden had ik echt niet gedacht.