Toen ik mijn ruin kocht had ik die bril op...................Ik heb me na de aankoop van hem wel eens een paar keer achter de oren gekrapt!! Als ik hem bv had laten keuren door een dierenarts dan had ik me een hoop ellende kunnen besparen.Bij mijn huidige zoektocht heb ik bewust geprobeerd om me emotioneel wat af te sluiten. Niet direct een paard wat ik leuk vind te kopen. *was best moeilijk hoor* Afgelopen week hebben we de enorme reis van 3.5 uur weer ondernomen en we hebben haar lekker gepoetst en getut voordat de dierenarts kwam. Hij heeft haar klinisch gekeurd, een paard wat nog groener dan groen was! Ik vond het idg heel erg spannend
Maar ze is met vlag en wimpel door de keuring gekomen
Met de kanttekening dat ze een gouden karakter heeft *dat is precies wat ik zocht*Nu wacht ik de PSSM test even af en dan heb ik idg alles laten onderzoeken wat ik wilde en kan ik nooit met spijt terugkijken van had ik dit maar laten checken of wat dan ook. Dan kan ik ook een goed onderbouwde keuze maken.

en nou is Val niet eens zo heel erg zwaar. (wel lomp, maar dat is weer een andere discussie
)